Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا فرهاد میر روز یکشنبه در دیدار با رییس کارخانه سیمان خاش و بازدید از بخش‌های مختلف این واحد تولیدی و صنعتی اظهارداشت: ارتباط گیری با مسوولان، تعامل و هم‌اندیشی، بررسی مشکلات و آسیب‌ها، بالا بردن شاخص‌های رضایتمندی مردم و تولیدکنندگان داخلی مورد توجه دستگاه قضایی است.
وی افزود: بررسی مشکلات حمل و نقل، صادرات و بازار فروش سیمان خاش و رسیدگی به مشکلات کارگران و کارکنان این واحد تولیدی و صنعتی بایستی مورد توجه مسوولان شرکت و دستگاه‌های اجرایی باشد تا شعار «جهش تولید» در جامعه محقق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان خاش اظهارداشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی زمینه و فرصت ارزشمندی را برای خدمت رسانی به مردم فراهم ساخته، بنابراین همه مسوولان و تولیدکنندگان با بهره‌گرفتن از ظرفیت‌ها می‌توانند شاخص‌های رضایتمندی مردم از نظام را افزایش دهند.
وی ادامه داد: در دستور کار قرار گرفتن و اجرای پروژه‌های بزرگی مانند راه آهن و گازرسانی از دستاوردهای عظیم نظام اسلامی بوده که با تلاش‌های دولت و مجموعه‌های نظام شاهد ارائه خدمت به مردم هستیم.
میر بیان کرد: با اجرای پروژه‌های گازرسانی و راه آهن بخش بزرگی از مشکلات مردم و تولیدکنندگان حل می‌شود.
به گزارش ایرنا مدیران ادارات صنعت، معدن و تجارت، کار، تعاون و رفاه اجتماعی و رییس کارخانه سیمان خاش نیز گزارش‌هایی از وضعیت اقدامات انجام شده و برنامه‌های در دستور کار ارائه کردند.
خاش از توابع سیستان و بلوچستان در ۱۸۵ کیلومتری زاهدان مرکز این استان و در مسیر ترانزیتی چابهار - میلک واقع شده است.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان خاش جهش تولید افزایش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان خاش جهش تولید افزایش تولید سیستان و بلوچستان خاش جهش تولید افزایش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۰۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی با حمایت دستگاه قضا

علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران از خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور با حمایت‌ها و پیگیری‌های قضایی پس از شش سال خبر داد و گفت: این واحد تولیدی با موضوع فعالیت تولید کربنات کلسیم از سنگ‌های آهکی برای مصرف دام و طیور به‌عنوان مکمل غذایی در شهرستان ساوه از سال ۱۳۹۶ به‌طور کامل تعطیل و در معرض فروپاشی و ورشکستگی قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: این شرکت بر اساس نوسانات نرخ ارز، عدم رقابت با تولیدکنندگان بزرگ، دریافت تسهیلات بانکی و معوق شدن اقساط بانکی و عدم پرداخت به موقع مطالبات سازمان امور مالیاتی و سازمان تامین اجتماعی ورشکسته شناخته شد که با ورود اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری کل استان تهران همزمان با پیشبرد امر تصفیه، جلسات متعددی با بستانکاران عمده اعم از بانک، سازمان امور مالیاتی و سازمان تامین اجتماعی تشکیل گردید و رفع موانع موجود در مسیر فعالیت این واحد تولیدی در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه خوشبختانه با پیگیری‌های صورت‌گرفته در نهایت صد در صد مطالبات بستانکاران به صورت نقدی پرداخت و این شرکت از ورشکستگی خارج گردید، اذعان کرد: این واحد تولیدی در حال حاضر با اشتغال ۳۱ نفر نیروی کار به‌صورت مستقیم به چرخه تولید بازگشت و به طور کامل تحویل مالکین و سهامداران گردید.

القاصی در پایان با اشاره به ایجاد بستر جدید توسعه در واحد تولیدی مذکور و افزایش تولید تا هزار تن در روز خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمامی مطالبات اعم از حقوق و مزایای کارگری، هزینه‌های جاری از جمله حق بیمه، مالیات، برق و گاز پرداخت شد و با خروج از ورشکستگی، این واحد تولیدی در روزجاری تحویل مالکین و سهامداران شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • تشکیل ۱۳ پرونده قضایی برای مروجین اکاذیب در فضای مجازی کرمان
  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • تامین ۷۰ درصدی لوله و اتصالات کشاورزی از تولیدکنندگان داخلی
  • شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی با حمایت دستگاه قضا
  • دادستان کل کشور: به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم