Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@20:18:06 GMT

رونمایی از داشبورد مدیریتی آنلاین زنان سرپرست خانوار

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۰۰۸۶۱

رونمایی از داشبورد مدیریتی آنلاین زنان سرپرست خانوار

به گزارش خبرگزاری مهر، معصومه ابتکار با اشاره به تصویب سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده در همه استان‌های کشور و ارایه برنامه‌های نتیجه محور در شورای برنامه ریزی استان‌ها، تاکید کرد: با توجه به اینکه زنان سرپرست خانوار از گروه‌های هدف و مهم در زمینه توانمندسازی هستند، این داشبورد می‌تواند به بروز رسانی، تکمیل و کمک به برنامه‌های تهیه شده در استان‌ها کمک شایان توجهی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داشبورد مدیریتی آنلاین زنان سرپرست خانوار با استفاده از منابع اطلاعاتی مربوط به مرکز آمار و پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان در چهار محور جمعیتی، اجتماعی، اقتصادی و سلامت در ۵۱ شاخص کلی و اصلی تعبیه شده است.

بررسی روند ۲۰ ساله شاخص‌های حوزه سرپرست خانوار در محورهای جمعیتی، سلامت، اجتماعی و اقتصادی طی سال‌های ۷۵، ۸۵، ۹۰ و ۹۵ به تفکیک جنس، گروه عمده سنی، وضع سکونت و ملی و استانی برای نخستین بار در کشور، از مهم‌ترین ویژگی‌های این داشبورد آنلاین است.

کد خبر 5016978

منبع: مهر

کلیدواژه: معصومه ابتکار زنان زنان سرپرست خانوار وزارت آموزش و پرورش محرم 99 شورای شهر تهران ویروس کرونا سال تحصیلی جدید آغاز سال تحصیلی شهرداری تهران وضعیت راهها متروی تهران قوه قضاییه پیش بینی وضعیت هوا ترافیک پلیس راهور محسن حاجی میرزایی سرپرست خانوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۰۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌‌اندازی آنلاین‌شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در طبس

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان طبس گفت: آنلاین‌شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در شهرستان طبس راه‌اندازی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمد عرب با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به ظهور فناوری‌های دیجیتال، بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک و متوسط و کسب‌و‌کارهای دانش‌بنیان به ضرورت دیجیتالی‌سازی کسب‌وکارشان پی برده‌اند و در همین راستا برگزاری دوره دیجیتال بازاریابی از برنامه‌ها و اولویت‌های توسعه پایدار در روستای تاریخی اصفهک است.

به گفته وی برگزاری دوره‌های دیجیتال بازاریابی در اصفهک در نهایت منجر به این شد تا تعدادی از جوانان و علاقه‌مندان این روستا با همکاری مرکز رشد و فناوری اقدام به راه‌اندازی آنلاین شاپ یا فروشگاه مجازی  کنند که با استقبال خوبی مواجه شد.

عرب خاطرنشان کرد: فعالیت‌های انجام شده در زمینه گردشگری در روستای اصفهک، سازگاری کامل با اهداف و برنامه‌های زیست محیطی دارد و فعالان گردشگری و صنایع دستی و مردم روستا بر این موضوع تأکید دارند.

رئیس اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی شهرستان طبس تصریح کرد: اقامتگاه‌های بومگردی به طور کامل در این مسیر قدم بر می‌دارند و تولید زباله کم، بازیافت زباله و استفاده از موادی که تجدیدپذیر هستند و آسیب کمی به محیط زیست می‌زنند از اولویت‌ها و برنامه بومگردی در اصفهک است.  

انتهای پیام/251/

دیگر خبرها

  • ارزیابی آمادگی ۴۰۰۰ خانوار قزوینی برای مواجهه با مخاطرات
  • راه‌‌اندازی آنلاین‌شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در طبس
  • زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • نقش ماما در سلامت زنان و نوزادان
  • راه اندازی داشبورد آنلاین آمارنامه ملزومات دارویی
  • انجام بیش از ۹۰ درصد زایمان‌ها توسط ماماها
  • راه‌اندازی داشبورد آنلاین آمارنامه ملزومات دارویی
  • سلامت هوای کلانشهر مشهد؛ یک شنبه ۱۶ اردیبهشت
  • سلامت هوای کلانشهر مشهد در پانزدهمین روز اردیبهشت