Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی مصطفوی روز یکشنبه در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی افزود: امیدواریم با تداوم همین روند و افزایش رعایت مردم، روند کاهشی ابتلا و مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا را در استان شاهد باشیم.

وی با اشاره به بازگشایی مدارس و اهمیت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بین دانش آموزان و کادر آموزشی اضافه کرد: دستگاه های اجرایی برای تامین ماسک و مواد ضدعفونی کننده در مدارس پای کار بیایند و با همراهی آموزش و پرورش دغدغه های عمومی را رفع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: با توجه به شرایط کنونی جامعه، با وجود فضاسازی‌هایی که علیه این اقدام صورت گرفت اما بازگشایی به نحو شایسته برگزار شد.

مصطفوی با بیان اینکه فعالیت‌های آموزشی باید طبق دستورالعمل‌های تعیین شده پیش رود، بیان کرد: بیش از ۲۰ درصد جمعیت استان بالغ بر ۶۰۰ هزار نفر را دانش آموزان و کادر آموزشی تشکیل می‌دهند، بنابراین موارد بهداشتی باید بیش از پیش رعایت شود.

وی با اشاره به اهمیت میادین دواب در معیشت و اقتصاد زندگی مردم، تصریح کرد: مقرر شده تا در هر شهرستان یک میدان دواب بازگشایی شود که انتظار می‌رود شهرداری‌ها و پیمانکاران و دامپزشکی و دیگر نهادهای متولی برای برقراری شرایط بهداشتی مد نظر اهتمام جدی داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به ضرورت پاسداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در برپایی نمایشگاه دفاع مقدس تأکید کرد.

به گزارش ایرنا، مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) طی  ۱۲ روز نخست محرم همزمان با سراسر کشور با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و رعایت بهداشت فردی در آذربایجان غربی برگزار شد و صدها هزار نفر از مردم استان در آن شرکت کردند.

برچسب‌ها کرونا ماسک ویروس کرونا آذربایجان غربی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ماسک ویروس کرونا آذربایجان غربی کرونا ماسک ویروس کرونا آذربایجان غربی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۰۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت هم‌افزایی تمام ارگان‌ها برای رفع مشکلات کشتارگاه اراک

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین افضلی در نشست بررسی مسائل و مشکلات کشتارگاه صنعتی اراک گفت: وضعیت کشتارگاه به لحاظ بهداشتی و زیست محیطی در حد مطلوب و پاسخگوی نیاز شهرستان نیست.

وی بر ضرورت حل مشکلات کشتارگاه اراک با قید فوریت تأکید کرد و ادامه داد: توجه جدی به سلامت و امنیت غذایی و رعایت قوانین و مقررات مرتبط با بهداشت باید در دستور کار قرار گیرد.

افضلی، با اشاره به نظارت بر کشتارگاه‌های استان مرکزی در اراک افزود: نوروز امسال در راستای اجرای بازرسی‌های سرزده از نحوه ارائه خدمات دستگاه‌های اجرایی، از این واحد بازدید و موارد شناسایی شد.

در این نشست مسؤولان و مدیران، با تأکید بر اهمیت موضوع و مشکلات سلامت و بهداشت کشتارگاه اراک، اقدامات اصلاحی صورت گرفته در راستای حل نواقص این واحد صنعتی را ارائه و برنامه‌ها و نقطه نظرات خود را برای اصلاح فرآیندهای کشتارگاه صنعتی، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عرضه گوشت سالم به بازار را بیان کردند.

کد خبر 6100365

دیگر خبرها

  • هشدار شیوع بیماری زنگ زرد در مزارع غلات آذربایجان‌غربی 
  • رئیس اداره محیط زیست شهرستان چهاربرج معرفی شد.
  • تردد زائران اربعین از مرز تمرچین یک ظرفیت بزرگ فرهنگی است
  • ضرورت هم‌افزایی تمام ارگان‌ها برای رفع مشکلات کشتارگاه اراک
  • بیش از۶۰ درصد جمعیت آذربایجان غربی زیر پوشش بیمه سلامت
  • وضعیت مخازن سد حوضه‌های آبریز دریاچه ارومیه و ارس
  • ۷۱ درصد از حجم سدهای آذربایجان‌غربی پر آب است
  • ثبت نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران در آذربایجان غربی
  • ۷۱ درصد از حجم سد‌های آذربایجان‌غربی پر آب است
  • ۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی