Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - طی حکمی از سوی دکتر مصطفی سالاری، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، دکتر اصغر بهور به سمت مدیر درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در متن این حکم آمده است:
نظر به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی به موجب این حکم به سمت مدیر درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیدوارم با توکل به خداوند متعال و در سایه عنایات ائمه معصومین علیهم السلام و رعایت جوانب شرعی و قانونی، امانت داری، مقررات مربوطه، توجه به منافع و مصالح سازمان، استفاده از تمام ظرفیتها و سرمایه های انسانی متخصص و مجرب، همچنین اقدامات مبتنی بر برنامه ریزی و پایش عملکرد، در راستای نیل به اهداف تبیین شده به ویژه اصول و سیاست های نظام جامع تامین اجتماعی در ارائه خدمات درمانی مناسب و با کیفیت و صیانت از حقوق شرکای اجتماعی سازمان( اعم از بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان) و نظارت عالیه بر مراکز درمانی هیات مدیره ای آن استان تلاش نمایید.
از درگاه خداوند متعال توفیقات روز افزون جنابعالی را در راه خدمت شایسته به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رعایت قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید مسالت می نمایم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۱۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهکیلویه و بویراحمد، براساس این گزارش این سامانه تا صبح روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ادامه دارد.
رگبار پراکنده، رعد و برق، تگرگ و وزش باد شدید از ویژگی‌های این سامانه بارشی است.

دیگر خبرها

  • ناگفته های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • مدیرکل داروی سازمان غذا و دارو منصوب شد
  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • برای تحقق رشد اقتصادی نیازمند اجرای برنامه‌های تحول آفرین هستیم
  • چگونه اضطراب را درمان کنیم؟
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • هدفگذاری تامین اجتماعی برای ارتقاء سلامت و رضایتمندی کارگران
  • معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش کلیدی دارند
  • رسالت فنی‌وحرفه‌ای، ترویج مهارت‌آموزی است