Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی از آمادگی سایت 70 هکتاری «گلمان» برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ارومیه، سورنا ستاری معاون علمی فناوری رئیس جمهور در حاشیه سفر یکروزه خود به استان آذربایجان‌غربی به همراه محمدمهدی شهریاری استاندار و محمود پوریوسف رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌غربی از مرکز رشد واحدهای فناور  دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌غربی و واحد ارومیه در حاشیه این بازدید گفت: مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با داشتن زیربنای بیش از 3 هزار متر مربع و با 10 واحد فناوری، یک شرکت دانش‌بنیان در زمینه تولید فناوری‌های نور، روشنایی، پرینتر سه‌بعدی، سامانه پرداخت، امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و خانه هوشمند به تولید محصول و خدمات‌دهی مشغول است.

محمود پوریوسف با اشاره به سایت 70 هکتاری «گلمان» عنوان کرد: این سایت اواخر سال 87 توسط سازمان مسکن و شهرسازی در دو بلوک شهری با کاربری آموزشی، ورزشی، بهداشتی و فرهنگی برای احداث واحد علوم و تحقیقات استان آذربایجان غربی و واحد بین‌الملل غرب کشور در اختیار دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفت.

وی با تأکید بر ظرفیت بالای سایت «گلمان» برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی افزود: پرورش آرتیمیا، احداث پارک اکولوژیک گیاهان دارویی، احداث گلخانه هیدروپونیک و مجتمع تفریحی ورزشی از برنامه‌های پیش‌رو برای پیاده‌سازی در این منطقه است که با مشارکت بخش خصوصی سرعت می‌گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه، بستر و توانمندی‌های موجود در این واحد دانشگاه را برای جذب و تشویق سرمایه‌گذاری تشریح و از کتابچه فرصت‌های سرمایه‌گذاری که توسط معاونت برنامه‌ریزی واحد اقتصادی دانش‌بنیان تهیه و تدوین شده، رونمایی کرد.

پوریوسف با اشاره به حمایت‌های استاندار آذربایجان‌غربی از شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور از معاون علمی و فناوری رئیس جمهور خواست که برای بهره‌برداری از امکانات و مشارکت علاقه‌مندان و فعالان بخش خصوصی همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/4078/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: سرمایه گذاری گیاهان دارویی سورنا ستاری دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی سرمایه گذاری واحد ارومیه بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۱۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیاتی از سهم 60 درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری

علی محمدی ترکاشوند سرپرست معاونت آموزش و نماینده تام‌الاختیار آزمون‌های سازمان سنجش دانشگاه آزاد اسلامی در واحد دانشگاهی شهرقدس اظهار کرد: چند وقتی است که خبر‌هایی در مورد کنکور‌های دو مرحله‌ای منتشر شده و آن هم این است که در سال ۱۴۰۳ کنکور در دو نوبت برگزار می‌شود، اما آیا این تاریخ‌ها و این تغییرات به نفع دانش‌آموزان است یا به ضرر آنها؟ باید اشاره کنم فرصت انتخاب و تلاش برای دانش آموزان در دو مر حله بازتاب بهتری خواهد داشت و با توجه به اینکه سهم سوابق تحصیلی در کنکور ۱۴۰۳، ۵۰ درصد قطعی و از نمرات امتحانات نهایی پایه دوازدهم است؛ از کنکور ۱۴۰۴ به بعد سهم سوابق تحصیلی ۶۰ درصد خواهد شد. این تغییرات تاثیر مثبتی در روند تحصیلی دواطلبان متقاضی تحصیلات عالیه خواهد داشت.

وی با توجه به اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی در برپایی آزمون سراسری در واحد شهر قدس افزود: امسال دانشگاه آزاد شهر قدس میزبان ۱۸۰۰ نفر داوطلب در گروه‌های علوم انسانی و علوم تجربی بود و به همت همکارانم این آزمون در روز‌های پنج شنبه و جمعه در تاریخ‌هایی که عرض کردم با موفقیت برگزار شد.

معاون آموزش دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس متذکر شد: پیشرفت علمی، اقتصادی، فرهنگی، توسعه کشور و توجه به ظرفیت بالای علمی مردم شهیدپرور و فهیم کشور اسلامی‌مان می‌تواند در گذر از بحران‌هایی مانند رکود اقتصادی، اشتغال و ناهنجاری‌های فرهنگی موثر باشد و امروز دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان با ورود به دهه چهارم فعالیت خود تلاش دارد زمینه رشد و شکوفایی علمی را با ایجاد مدارس عالی مهارتی، مراکز تحقیقاتی رشد، راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین توسعه فعالیت‌های تحقیقی، پژوهشی و مهارتی فراهم کند.

محمدی ترکاشوند تبیین کرد: برای دستیابی به این اهداف طرح‌هایی با مدیریت دکتر افشاری ریاست واحد پیش‌بینی شده و سعی داریم با تیم‌سازی‌هایی که انجام می‌شود در راستای اجرای تحقق شعار سال گام برداریم و برای رسیدن به این مهم در گام اول با ایجاد رویداد صدرا ابتدا گام‌هایی برای اهداف منطقه برداریم و سپس با همکاری صنایع منطقه‌ای برنامه‌های از پیش تعیین شده را اجرایی خواهیم کرد؛ بنابراین در این زمینه برنامه ریزی‌هایی در واحد شهر قدس صورت گرفته است.

وی افزود: در ایام برپایی آزمون خودم شاهد بودم که همکارانم و استادان مجموعه واحد شهرقدس از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نکرده و خالصانه در مسیر مدیریت صحیح ایام آزمون گام برداشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • جزئیاتی از سهم 60 درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری
  • توسعه همکاریهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و موسسه آموزشی- تحقیقاتی صنایع دفاعی
  • تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه
  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان غربی
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود