Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، پلیس منطقه وست‌میدلندز این حادثه را که حوالی ساعت ۳۰ دقیقه بامداد امروز در مرکز شهر رخ داده، رویدادی بزرگ ارزیابی کرده است.

پلیس می‌گوید که ماموران و نیروهای امدادگر بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند. به گفته این نهاد امنیتی، چندین حمله دیگر با سلاح سرد در نزدیکی محل وقوع حادثه رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما ارتباط آنها با یکدیگر هنوز تائید نشده است.

پلیس در ادامه بیانیه‌ای که در این خصوص صادر، اعلام کرد که تحقیقات درباره علت وقوع این حادثه در جریان و ممکن است تا زمانی که اطلاعات دقیق‌تری حاصل شود زمان ببرد.

برخی شاهدان عینی از شنیدن صدای شلیک گلوله خبر داده اما پلیس از اظهار نظر در این رابطه طفره رفت و به تکمیل نتیجه تحقیقات موکول کرد.

تصاویر منتشر شده در فضای مجازی نشان می‌دهد که نیروهای مسلح در محل حادثه حضور دارند.  

پلیس از مردم منطقه خواسته تا برای مدتی از خانه بیرون نروند. دومینیک راب وزیر امور خارجه انگلیس هم در گفت‌وگو با شبکه خبری اسکای گفت؛ نمی تواند اطلاعات زیادی درباره این حادثه بیان کند اما از مردم آن منطقه خواسته هوشیار باشند.

مقامات انگلیس هنوز  احتمال تروریستی بودن این حادثه را تائید نکرده‌اند. با این حال سطح هشدار امنیتی در انگلیس در مرحله سوم قرار دارد که به معنای قوی بودن احتمال حمله تروریستی است.

برچسب‌ها تروریسم سلاح سرد انگلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تروریسم سلاح سرد انگلستان تروریسم سلاح سرد انگلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۱۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مرتضی روزبه افسرکشیک سازمان آتش نشانی قزوین گفت: ساعت ۲۲ و نوزده دقیقه دیشب در  آزادراه قزوین به زنجان، نرسیده به مجتمع رفاهی ترنج تصادف خودرو پژوپارس باکامیون اعلام شد که بلافاصله دوتیم امدادونجات واطفایی از ایستگاه‌های شماره ۵پونک و۹شهرک دانش رابه محل حادثه اعزام شدند.   روزبه افزود: آتش نشانان راننده فوت شده را از خودرو خارج کردند وتحویل عوامل آرامستان حاضردرمحل حادثه دادند.   علت دقیق حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • چاقوکشی در مدرسه‌ای در منطقه ولز در انگلیس
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • درگیری عوامل جناح راست افراطی در لندن با پلیس
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین