Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه پیام نور نحوه پرداخت وام شهریه این دانشگاه در سال تحصیلی جدید را اعلام کرد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، محمد هادی امین ناجی با اعلام نحوه پرداخت وام شهریه در سال تحصیلی جدید گفت: وام‌های شهریه دانشگاه پیام نور مطابق سال گذشته، شامل وام صندوق رفاه وزارت علوم و وام قرض الحسنه بانک‌های مورد تعهد دانشگاه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با عنوان اینکه مهم‌ترین اولویت دانشگاه پیام نور به ویژه در شرایط اقتصادی فعلی، رفع دغدغه و نگرانی خانواده‌ها برای پرداخت شهریه تحصیلی است، افزود: صندوق رفاه وزارت علوم در سال گذشته با افزایش اعتبار ویژه دانشگاه پیام نور، بیش از ۱۶ میلیارد تومان تسهیلات مالی و شهریه‌ای به دانشجویان این دانشگاه پرداخت کرد و در نظر داریم امسال نیز اعتبار ویژه‌ای برای دانشجویان این دانشگاه درنظر گرفته شود.

وی با اشاره به اطلاعیه جدید صندوق رفاه وزارت علوم تصریح کرد: کلیه دانشجویان برای انجام هر فعالیتی در سامانه صندوق رفاه نیاز به کد اعتبار سنجی ارسال شده به تلفن همراه به نام خود را دارند و باید برای استعلام ثبت احوال شماره تلفن همراه کلیه دانشجویان با کد ملی، نام و نام خانوادگی و کلیه اطلاعات فردی دانشجو تطابق داشته باشد.

وی افزود: دانشجویان برای استفاده از وام شهریه صندوق رفاه باید هر چه سریعتر نسبت به تهیه سیم کارت به نام شخص دانشجو اقدام کنند.

امین ناجی همچنین به دیگر وام‌های شهریه دانشگاه پیام نور اشاره کرد و گفت: علاوه بر صندوق رفاه دانشجویان، طی قرارداد‌های دانشگاه با بانک‌های عامل، کل شهریه دانشجویان را در قالب وام و با سود کمتر از ۲ درصد پرداخت می‌شود.

وی با عنوان اینکه در سال گذشته بالغ بر ۹ میلیارد تومان وام شهریه به دانشجویان با سود کمتر از ۲ درصد فراهم شد، تاکید کرد: جزئیات نحوه پرداخت وام‌های شهریه این دانشگاه به زودی و از طریق پرتال دانشگاه به نشانی www.pnu.ac.ir اطلاع رسانی خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور شروع کلاسها پرداخت شهریه آغاز کلاسها دانشگاه پیام نور نحوه پرداخت وام صندوق رفاه وام شهریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۱۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی دانشگاه های ایران برای پذیرش دانشجویان معترض آمریکایی

آفتاب‌‌نیوز :

در حالی که در ایران معمولا با اعتراضات دانشجویی برخوردهای تندی از جمله تعلیق، اخراح و یا تبعید و بازداشت می شود، حالا برخی مدافعان این برخوردها حامی اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا شده اند.

عبداله معتمدی رئیس دانشگاه علامه طباطبائی در گفتگو با خبرگزاری فارس گفت: این اتفاق، اتفاق بی سابقه و میمونی است که بیداری واقعی در فضای دانشگاهی را نشان می‌دهد. با توجه به اتفاقاتی که افتاده دانشگاه علامه طباطبائی هم آمادگی دارد سوابق تحصیلی استادان و دانشجویان علوم انسانی دانشگاهیان آمریکایی که اخراج شده را برای پذیرش بررسی کند. 

رئیس دانشگاه علامه طباطبائی اضافه کرد: ما حتی آمادگی داریم از این افراد برای حضور در مجامع علمی دانشگاه دعوت کنیم تا از ارزیابی و تجربیات شان از اتفاقاتی که در کشور‌های اروپایی و آمریکایی رخ می‌دهد استفاده کنیم. 

معتمدی در ادامه گفت: اگر رشته تحصیلی این افراد با رشته تحصیلی دایر در دانشگاه علامه طباطبائی مطابق باشد آمادگی داریم به این دانشجویان بورس تحصیلی ارائه کنیم و حتی آمادگی آموزش زبان فارسی از طریق وبینار و فضای مجازی در دوره‌های معینی به آن‌ها داریم تا با زیان فارسی آشنا شوند. 

رئیس دانشگاه شهید بهشتی نیز گفت: دانشجویانی که به دلیل اعتراض به صهیونیست‌ها از دانشگاه‌های اروپا و آمریکا اخراج شده‌اند را پذیرش می‌کنیم.

وی افزود: برای این دانشجویان بورسیه تحصیلی در نظر گرفته‌ایم و هزینه آموزش، خوابگاه و اسکان را به طور کامل تقبل می‌کنیم. 

رئیس دانشگاه علم و صنعت هم گفت که دانشجویان امریکایی اخراجی حامی فلسطین را با شرایط و تسهیلاتی که در کشور خودشان داشتند، پذیرش می‌کند.

دیگر خبرها

  • میزان ارز دانشجویی اعلام شد+ جزئیات تازه در خصوص نحوه دریافت
  • مروری بر نحوه شکل‌گیری جنبش دانشجویی همبستگی با فلسطین در آمریکا همزمان با اوج‌گیری تجمعات ضدصهیونیستی در غرب
  • برنامه دولت برای چگونگی تداوم کالابرگ تا هفته آینده اعلام می شود
  • وزارت رفاه: تا هفته آینده، برنامه دولت برای نحوه تداوم طرح کالابرگ اعلام می‌شود
  • جزئیات و نحوه دریافت ارز دانشجویی
  • برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده
  • اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده
  • از پرداخت بیش از ۴ هزار وام متاهلی به دانشجویان پزشکی تا تاکید بر استفاده دانشگاه‌ها از سند دانشگاه اسلامی
  • اعلام آمادگی دانشگاه های ایران برای پذیرش دانشجویان معترض آمریکایی
  • افشای مدرک تحصیلی استاد همه‌چیزدان عرصه سیاست ایران | کدام دانشگاه درس خوانده است؟ +سند