Web Analytics Made Easy - Statcounter

نقی پور رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان اردبیل از آغاز مرحله دوم پویش همکلاسی مهربان در اردبیل خبرداد و گفت: در این مرحله از کمک های مومنانه علاوه بر لوازم التحریر، وسایل کمک آموزشی همچون موبایل و تبلت نیز جهت استفاده دانش آموزان کم بضاعت از کلاس های مجازی و شبکه شاد بین انها توزیع می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما، اسماعیل ابراهیمی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اردبیل پیش از ظهر امروز در مراسم توزیع 1200 بسته کمک تحصیلی و لوازم التحریر بین دانش آموزان کم بضاعت که در مجموعه فرهنگی و ورزشی شهدای دانش آموز برگزار شد به ارائه گزارش کمک مومنانه در مرحله اول پرداخت و گفت: در مرحله دوم این طرح با توجه به نیاز دانش آموزان به لوازم التحریر با استفاده از کمک های خیری و مردم  استان تعداد 1200 بسته کمک تحصیلی شامل لوازم التحریر و بسته های معیشتی به ارزش 244 میلیون تومان تهیه و کار توزیع آن از امروز آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیمی به کمک های خیرین اشاره کرد و گفت: در این مرحله از کمک های مومنانه و پویش همکلاسی مهربان علاوه بر کمک های مردمی،کارکنان آموزش و پرورش،مدیران و اولیای دانش آموزان، سپاه حضرت عباس(ع)،سازمان بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان نیز مشارکت داشتند که این کمک ها در طول سال بین دانش آموزان کم بضاعت توزیع خواهد شد.

وی افزود: از طریق کمک های مردمی تعدادی کیف مدرسه نیز تهیه شده  است که به دانش آموزان کم بضاعت اهدا خواهد شد.

 بیش از 6 هزار بسته کمک تحصیلی بین دانش آموزان کم بضاعت در استان اردبیل توزیع می شود

ایرج نقی پور مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان اردبیل نیز در گفتگو با خبرنگار سبلان ما، به مرحله اول پویش همکلاسی مهربان اشاره کرد و گفت: این طرح که در راستای اجرای فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی و لزوم حمایت از خانواده های کم بضاعت و آسیب دیده از کرونا آغاز شده است در مرحله اول آن که در اردیبهشت ماه برگزار شد با کمک خیّرین، بیش از 4 هزار بسته معیشتی به صورت مستقیم و بیش از 10 هزار بسته نیز بصورت غیر مستقیم در  قالب رزمایش کمک مومنانه و توسط گروه های جهادی در نواحی سپاه های شهرستانی بین خانواده های دانش آموزان کم بضاعت توزیع شد.

وی به مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه نیز اشاره کرد و گفت: در این مرحله نیز علاوه بر توزیع لوازم التحریر بین خانواده های کم بضاعت، تعدادی تبلت و موبایل نیز برای استفاده دانش آموزان کم برخوردار و فاقد امکانات روز، جهت حضور در کلاس های مجازی و شبکه شاد تهیه شده  و در اختیار این عزیزان قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه در گام اول پویش همکلاسی مهربان و مرحله دوم کمک مومنانه 3500 بسته کمک تحصیلی بویژه لوازم التحریر  در کنار  بسته های معیشتی  توسط گروه های جهادی در نواحی استان بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است

وی در خصوص نحوه شناسایی دانش آموزان کم بضاعت نیز به خبرنگار ما گفت: این دانش آموزان با کمک مدیران مدارس و و واحدهای بسیج دانش آموزای شناسایی شدند که بعد از تقارن گیری با کمیته امداد و بهزیستی کمک های مردمی به آنها اهدا می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دانش آموزان کم بضاعت پویش همکلاسی مهربان بین دانش آموزان بسته کمک تحصیلی لوازم التحریر کمک مومنانه بسیج دانش هزار بسته مرحله دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۱۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت شدید تحصیلی دانش آموزان در دولت رئیسی/ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!

به گزارش خبرآنلاین این معدل در سال ۱۴۰۰، برای رشته علوم تجربی ۱۳.۱۸، رشته ریاضی و فیزیک ۱۲.۳۵، رشته ادبیات و علوم انسانی ۱۰.۴۲ و رشته علوم و معارف اسلامی ۱۲.۰۴ ثبت‌شده است.

روزنامه فرهیختگان نوشت:در سال ۱۳۹۹ نیز معدل دانش‌آموزان برای رشته علوم تجربی ۱۳.۷۳، رشته ریاضی و فیزیک ۱۳.۵۰، رشته ادبیات و علوم انسانی ۱۱.۳۴ و رشته علوم و معارف اسلامی ۱۲.۸۶ را نشان می‌دهد.

میانگین معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان سال ۱۳۹۸، در رشته علوم تجربی ۱۳.۷۷، در رشته ریاضی و فیزیک ۱۳.۲۸، در رشته ادبیات و علوم انسانی ۱۰.۷۶ و در رشته علوم و معارف اسلامی ۱۲.۸۸ بوده است.

ازاین‌رو می‌توان نتیجه گرفت که میانگین معدل نمرات دانش‌آموزان در سال ۱۴۰۲ نسبت به چهار سال پیش از آن در تمامی رشته‌ها با افت حدود دو نمره‌ای در امتحانات نهایی روبه‌رو بوده است.

ناظر به همین معیار و مولفه و با بررسی وضعیت استان‌ها، نقشه وضعیت معدل استان‌ها تا حد زیادی منطبق با نقشه فقر کشور است. به این صورت که میانگین معدل امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۲ در استان‌های هرمزگان، کهگیلویه‌وبویراحمد، خوزستان، آذربایجان غربی ۸ تا ۹ بود. خراسان شمالی، گلستان، اردبیل، ایلام، کردستان، لرستان، کرمانشاه، فارس، کرمان، گیلان، بوشهر و چهارمحال‌وبختیاری نیز استان‌هایی هستند که میانگین ۹ تا ۱۰ را ثبت کردند. یعنی معدل دانش‌آموزان این استان‌های نیز کم و هشدارآمیز است. با این حساب مجموعا، در ۱۷ استان میانگین معدل امتحانات نهایی خرداد هشت تا ۱۰ بوده که در وضعیت قرمز هستند. ۲۳۳۰۲ برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901586

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان شیراز آغاز شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • پویش دست‌های مهربان در کردستان برگزار شد
  • آغاز پویش دست‌های مهربان در کردستان
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • افت شدید تحصیلی دانش آموزان در دولت رئیسی/ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • خودآگاهی و شناخت اجتماعی برای هدایت تحصیلی نیاز است
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش‌آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت