Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

شهردار منطقه ۲۲ در توضیح کلنگ زنی خط ۱۰ مترو و اتصال شبکه حمل و نقل ریلی به این منطقه گفت: فاز غربی این خط از نمایشگاه بین المللی تا وردآورد در نظر گرفته شده که در اولویت اجرا قرار دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، علی نوذرپور شهردار منطقه ۲۲ در توضیح کلنگ زنی خط ۱۰ مترو و اتصال شبکه حمل و نقل ریلی به این منطقه گفت: خط ۱۰ مترو که از شمال شرقی (زین الدین) به شمال غربی تهران در وردآورد وصل می شود در مطالعات جامع ریلی تهران دیده شده و تاییدیه شورای عالی ترافیک کشور را نیز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خط ۶ مترو در انتهای منطقه ۵ و خط ۷ تا انتهای منطقه ۲ به اتمام می رسند، افزود: خط ۱۰ که دارای مسیر شرقی- غربی است تمام خطوط شمالی- جنوبی متروی تهران را قطع می کند.

نوذرپور با بیان اینکه قرار است فاز غربی خط ۱۰ در هفته جاری کلنگ زنی می شود، ادامه داد: فاز غربی این خط از نمایشگاه بین المللی تا وردآورد در نظر گرفته شده که در اولویت اجرا قرار دارد. این خط از نمایشگاه بین المللی شروع و در میدان کتاب به خط ۷ متصل می شود، سپس در شهران به خط ۶ متصل و پس از آن در وردآورد به خط ۵ می رسد.

شهردار منطقه ۲۲ عنوان کرد: پیش بینی های اولیه این است که حدود ۹ تا ۱۰ ایستگاه این خط در منطقه ۲۲ قرار خواهد گرفت و این خط با خط هایی مانند یک، ۳، ۵، ۶ و ۷ تبادل مسافر انجام می دهد.

او یادآور شد: فاز غربی خط ۱۰ به پنج بخش اجرایی تقسیم می شود و طبق برنامه قرار است هر چه سریعتر بخش پنجم خط ۱۰ از وردآورد به سمت ایران مال اجرایی شود.

نوذرپور اضافه کرد: در فاز یک خط ۱۰ قرار است در بخش هایی که معارض وجود ندارد کار در چند جبهه آغاز شود. این فاز در منطقه ۲۲ بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان هزینه دارد و اجرای آن سه سال طول خواهد کشید.

وی به خط ۹ مترو نیز اشاره و عنوان کرد: این خط از مترو چیتگر شروع و به سمت شمال آزادگان ادامه پیدا می کند و سپس از زیر همت، طول شرقی - غربی را طی می کند و به حالت نیمه لوپ به مرکز شهر منتقل می شود. البته زمان اجرای این خط مشخص نیست. علاوه بر این خط ۱۱ نیز که از چیتگر به سمت جنوب تهران (حرم حضرت شاه عبدالعظیم حسنی) ادامه پیدا خواهد کرد، یک ایستگاه در منطقه ۲۲ که دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شبکه حمل و نقل ریلی وردآورد نمایشگاه بین المللی خط ۱۰ مترو فاز غربی منطقه ۲۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۲۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینجا طبیعت از بوم بیرون می‌زند!

نمایشگاهِ نقاشی‌های روزبه دبیری، این آخر هفته در گالری گویه افتتاح خواهد شد.

به گزارش ایسنا، نمایشگاه انفرادی نقاشی «مسلخ» در گالری گویه نمایشگاه نقاشی‌های روزبه دبیری، با عنوان «مسلخ» روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ در گالری گویه افتتاح می‌شود.

این نمایشگاه شامل ۳۶ اثر از هنرمند است.

در بخشی از بیانیه این نمایشگاه آمده است : «اندام‌هایی جداافتاده از طبیعت با رویکردی آبستره از بستر بوم بیرون می‌ریزند؛ فرم و فیگور در مجلس حاضرند. پرسه‌زنی‌هایی برای عیان کردن بیش‌ازپیشِ جدال این دو عنصر؛ تا این‌گونه، فضایی آرمانی و درهم‌آمیخته شکل گیرد.»

روزبه دبیری، نقاش ایرانی، در سال ۱۳۶۰ در تهران به دنیا آمده است. او دورۀ کارشناسی نقاشی در دانشگاه سوره و کارشناسی‌ارشد در همان رشته در دانشگاه هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذرانده است. آثار این هنرمند از دهه ۸۰ تاکنون، در نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی، برپا شده است.

نمایشگاه «مسلخ» روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۱۶ در گالری گویه، واقع در میدان هفت‌تیر، خیابان لطفی، نرسیده به مشاهیر، شمارۀ سی‌ونه افتتاح خواهد شد؛ این نمایشگاه تا ۲۰ اردیبهشت بر پاست و روزانه از ساعت ۱۲ تا ۲۱ می‌توان از این نمایشگاه بازدید کرد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • فرودگاه بین‌المللی کربلا اوایل 2025 افتتاح می‌ شود
  • افتتاح فرودگاه بین‌المللی کربلا در سال ۲۰۲۵
  • افتتاح فرودگاه بین المللی کربلا در اوایل سال آینده میلادی
  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • فروشگاه اینترنتی هفت گالری افتتاح شد
  • افتتاح هتل و آغاز اجرای تله کابین خوشاکو در ارومیه
  • شکست رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج ایستگاه شهید سلطانی افتتاح می شود
  • دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد
  • افتتاح دوره دوم کارآموزی قضایی در دادگستری استان آذربایجان غربی با ۳۹ نفر 
  • اینجا طبیعت از بوم بیرون می‌زند!