Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولادمبارکه گفت: امیدواریم با راهنمایی‌های تیم سابق و حمایت‌های که در هیئت ‌‌مدیره خواهیم داشت، بتوانیم در شأن و منزلت فولاد مبارکه مثل قبل قدم‌های اساسی برداریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه،  محمدرضا ساکت در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره باشگاه فرهنگی و ورزشی فولاد مبارکه سپاهان اظهار کرد: از اعتماد شرکت فولاد مبارکه سپاسگزارم و امیدوارم که به لطف خدا و همراهی عزیزانی که بودند و هستند بتوانیم در شان نام و جایگاه، موقعیت و استاندارد و صلابت مجتمع فولاد مبارکه، این باشگاه را در همان مسیر که با زحمات فراوان به ثمر نشسته پیش ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جدید باشگاه فرهنگی و ورزشی فولاد مبارکه در ادامه به شرایط فعلی ورزش در کشور اشاره کرد و افزود: به لحاظ زمانی و مسائلی که از بیرون تحمیل شده است؛ مجموعه در بحرانی‌ترین شرایط قرار گرفته است؛ مسائلی مثل بسته شدن ورود مربی خارجی و...، اما واقعیت این است که آنچه من در این مدت دیدم تلاش‌های ارزنده‌ای بوده است و فولادمبارکه به طور جامع نقش ملی خودش را در زیرساخت‌های ورزشی در اصفهان به انجام رسانده و در حال انجام است و این ستودنی است، در حوزه مسئو‌لیت‌های اجتماعی هم در این سال‌ها به خوبی قدم برداشته است و الآن هم کماکان در این مسیر قدم برمی‌دارد و کارهای اساسی انجام می‌دهد.

ساکت در خاتمه به اعضای جدید هیئت‌مدیره باشگاه اشاره کرد و افزود: دوستانی که امروز به مجموعه اضافه شدند عزیزانی هستند که سال‌ها با خود ما ورزش می‌کردند و از چهره‌های اخلاق مدارها ورزش هستند، ضمن اینکه از تخصص‌های لازم برخوردار هستند و امیدواریم با راهنمایی‌های تیم سابق و حمایت‌های که در هیئت‌‌مدیره خواهیم داشت، بتوانیم در شأن و منزلت فولاد مبارکه مثل قبل قدم‌های اساسی برداریم.

منوچهر نیکفر سرپرست سابق باشگاه فرهنگی ورزشی فولادمبارکه هم در این مراسم ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای محمدرضا ساکت گفت: بنده از سال ۹۲ به‌عنوان رئیس هیئت‌‌مدیره سپاهان مشغول فعالیت شدم و خوشحالم که با ساختار مالی که در این باشگاه ایجاد کردیم الآن در این لحظه می‌توانم بگویم هیچ بدهی به اشخاص حقیقی و حقوقی نداریم.

وی در ادامه به قبول تمامی مسؤولیت‌های این باشگاه در زمان سرپرستی خود اشاره کرد و افزود: سال ۹۴ قهرمان کشور شدیم؛ دو سال پیش هم رتبه چهاردهم را به‌دست آوردیم و امسال هم پنجم شدیم، بنده همین جا عرض می‌کنم که چه موقعی که قهرمان شدیم چه وقتی که در رتبه چهاردهم قرار گرفتیم و امسال هم که پنجم شدیم؛ تمام مسئولیت آن با بنده بوده است.

نیکفر در خاتمه از زحمات مدیرعامل شرکت فولادمبارکه تشکر کرد و گفت: جا دارد تشکر ویژه‌ای بکنم از مهندس عظیمیان که در ۲ سال گذشته حمایت بسیار خوبی از باشگاه کردند و بودجه خوبی به باشگاه اختصاص دادند اما ما نتوانستیم به نتایجی که در شأن مردم اصفهان و تیم سپاهان بود برسیم و یک‌بار دیگر شاهد قهرمانی سپاهان و خوشحالی مردم اصفهان باشیم؛ ولی امروز خوشحالم که یک تیم تخصصی در هیئت‌ ‌مدیره باشگاه حضور پیدا می‌کند و با آمدن آقای ساکت بنده خودم آرامش پیدا کرده‌ام و آرزوی موفقیت برای این دوستان دارم و هر کمکی از بنده بر بیاید در خدمت هستم و افتخار می‌کنم که در خدمت این باشگاه باشم.

غلامرضا طاهری، معاون سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌های فولاد مبارکه هم این جلسه به توجه ویژه فولاد مبارکه به توسعه پایدار در ساختار این شرکت اشاره کرد و افزود: توسعه پایدار ارکان مختلفی دارد که یکی از ارکان اصلی آن توسعه اجتماعی است و فولاد مبارکه از دیرباز توجه ویژه‌ای به این مسأله داشته و در زمینه مسؤولیت‌های اجتماعی خود نه فقط یک نگاه محلی بلکه یک نگاه ملی را دنبال کرده و نقش‌هایی کلیدی ایفا کرده است، حوزه ورزش و باشگاه‌داری هم یکی از این حوزه‌ها است. عرصه‌ای که می‌تواند منجر به امید و طراوت در جامعه شود و کاهش آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی را به همراه داشته باشد

وی در پایان به ثبات نسبی در باشگاه فولاد مبارکه در این سال‌ها اشاره کرد و گفت: این ثبات ثمره ساختار و دانش مدیریتی باشگاه فولاد مبارکه است و من به نوبه خودم قدردان زحمات مدیران این باشگاه و تک تک افرادی که در ادوار مختلف ایفای نقش کرده‌اند؛ هستم.

احمد سعید، بخش معاون اجرای پروژه‌های فولاد مبارکه در این مراسم به تکمیل ورزشگاه نقش‌جهان اشاره کرد و گفت: به‌عنوان یک هوادار و کارمند فولاد مبارکه خوشحالم که این پروژه به ثمر نشست و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان می‌تواند ورزشگاه اختصاصی خودش را داشته باشد. همچنین جا دارد از زحمات آقایان نیکفر؛ تابش و پزشک تشکر ویژه بکنم؛ چراکه دوران بحرانی و حساسی را پشت سر گذاشتند و از انجام وظایف خودشان به نحو احسن برآمدند. همچنین به محمدرضا ساکت و اعضای جدید هیئت‌‌مدیره افضل و رحیم زاده هم خیرمقدم عرض می‌کنم و برای این عزیزان هم آرزوی موفقیت و بهروزی می‌کنم.

در ادامه این مراسم معاون نیروی انسانی فولاد مبارکه به نقش باشگاه فولاد مبارکه در زمینه نشاط اجتماعی اشاره کرد و افزود: به واسطه نیروی انسانی عظیمی که در فولاد مبارکه کار می‌کنند، باشگاه کارکردهای اجتماعی مهمی دارد و امیدواریم این شادابی و نشاط که به واسطه فعالیت باشگاه در جامعه صورت می‌گیرد تداوم داشته باشد و باعث ایجاد روحیه و انگیزه در جامعه و میان کارکنان فولاد مبارکه شود و افتخارات بزرگی که این باشگاه داشته است با مدیریت جدید تکرار شود.

عباس اکبری در خاتمه به تلفیق رویکردهای عمرانی و اجتماعی در باشگاه فولاد مبارکه اشاره کرد و گفت: امیدواریم در آینده با تلفیق رویکرد اجتماعی و عمرانی در عرصه ورزشی و با توجه عنایت ویژه مدیرعامل فولاد، مبارکه شاهد این باشیم که ورزشگاه نقش‌جهان به یک مجموعه جامع برای المپیک در کشور تبدیل شود و بتواند همه رشته‌های ورزشی را پوشش بدهد.

شایان ذکر است این مراسم با حضور غلامرضا طاهری معاون سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌ها، عباس اکبری معاون نیروی انسانی و احمد سعید بخش معاون اجرای پروژه‌ها و لطفی و فخارزاده از اعضای هیأت‌مدیره باشگاه برگزار شد و از زحمات منوچهر نیکفر سرپرست باشگاه و تابش و پزشک از اعضای هیأت‌مدیره باشگاه تقدیر و تشکر به عمل آمد.

در متن پیام مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه عظیمیان به پاس زحمات منوچهر نیکفر آمده است: جناب آقای مهندس نیک فر با سلام و احترام بدین‌وسیله از طرف شرکت فولاد مبارکه از همت و تلاش جنابعالی به عنوان سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان تقدیر و تشکر می‌نماییم. بدون شک موفقیت‌ها و قهرمانی‌های بیشمار ورزشکاران مجموعه فولاد مبارکه سپاهان در رشته‌های مختلف ورزشی مدیون همت و تلاش مدیران و پیشکسوتان دلسوز همچون جناب‌عالی است. امید است حضور جناب‌عالی در مسئولیت‌های آتی همچون گذشته نویدبخش نشاط و تحرک در جهت نیل به اهداف باشد. از آستان آفریدگار توفیق روزافزون شما را در مسئولیت‌های آتی خواستاریم.

انتهای پیام/4127

منبع: آنا

کلیدواژه: سپاهان محمدرضا ساکت فولاد مبارکه سپاهان باشگاه فولاد مبارکه شرکت فولاد مبارکه فولاد مبارکه باشگاه فرهنگی مدیره باشگاه ورزشی فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۳۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند

11 تیم لیگ برتری و 5 تیم از دسته های پایین تر در دور یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی حضور دارند. در این میان 7 تیم از قهرمانان گذشته جام حذفی در این مرحله حضور دارند و 3 تیم از قهرمانان گذشته، از دور مسابقات کنار رفته اند.

به گزارش طرفداری، از بین تیمهای لیگ برتری 3 تیم خوزستانی استقلال خوزستان، فولاد خوزستان و نفت آبادان در کنار نساجی مازندران و استقلال تهران از دور مسابقات جام حذفی کنار رفته اند.

از بین قهرمانان گذشته جام حذفی، سه تیم فولاد خوزستان، استقلال تهران و نساجی قائم شهر حذف شده اند و هفت تیم پرسپولیس، سپاهان، ذوب آهن، ملوان، سایپا، فجر شهید سپاسی و تراکتور هنوز در مسابقات حضور دارند.

استقلال هفت بار، فولاد خوزستان یک بار و نساجی یک بار قهرمان جام حذفی شده اند و پرسپولیس هفت بار، ذوب آهن و سپاهان چهار بار، ملوان سه بار، تراکتور دو بار و سایپا و فجر شهید سپاسی یک بار در جام حذفی ایران، عنوان قهرمانی را به دست آورده اند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • هفته گرافیک افتتاح شد/ دفاع تمام قد کلهرنیا از سیاست جدید انجمن
  • ستاره سپاهان برای فولاد آرزو کرد!
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • عملیات وعده صادق نماد صلابت هر ایرانی
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است
  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • لاپورتا: ژاوی ماند چون پروژه برنده‌ای داریم!
  • اختلاف نظر مدیران بارسلونا بر سر ژاوی؛ لاپورتا رأی هیئت مدیره را نادیده گرفت!