Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس ظهر امروز یکشنبه وارد اردوگاه آوارگان فلسطینی "عین الحلوه" در جنوب لبنان شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم ، هیات حماس پس از ورود به اردوگاه فلسطینی عین الحلوه مورد استقبال گسترده مردمی و رهبران گروه‌های مختلف فلسطینی از جمله جنبش فتح قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اولین بار است که یک مسئول بلندپایه فلسطینی از اردوگاه عین الحلوه در جنوب لبنان بازدید می‌کند.

اسماعیل هنیه  رئیس دفتر سیاسی حماس  در جمع این اردوگاه فلسطینی سخنرانی کرد و از فلسطینیان ساکن این اردوگاه به‌عنوان سمبل و نماد پایداری و مقاومت یاد کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عین الحلوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۴۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی/مقابله باحملات اشغالگران

به گزارش خبرگزار مهر، خبرنگار شبکه تلویزیونی الجزیره از پرواز یک فروند هواپیمای جاوسوس رژیم صهیونیستی در ارتفاع پایین بر فراز شهر و اردوگاه جنین در کرانه باختری خبر داد.

رسانه های فلسطینی هم اعلام کردند که نظامیان یگان ویژه ارتش اشغالگر به شهرک قباطیه در جنوب جنین یورش بردند. نظامیان اشغالگر به شهر السموع در جنوب الخلیل حمله کردند.

در خبری دیگر، رسانه های فلسطینی گزارش دادند که نظامیان صهیونیست از ورود ده‌ها جوان به مسجد الاقصی برای اقامه نماز صبح جلوگیری کردند.

نظامیان اشغالگر همچنین یک بانوی فلسطینی ۳۳ ساله را پس از یورش به خانه وی در اردوگاه جلزون در شمال رام الله در کرانه باختری دستگیر کردند.

این تحولات در حالی است که رزمندگان مقاومت در جریان یورش به مناطق شرقی نابلس به سوی نظامیان اشغالگر تیراندازی کردند. همچنین جوانان فلسطینی، نظامیان صهیونیست را با مواد منفجره دست ساز در مجاورت اردوگاه بلاطه در شرق شهر نابلس هدف قرار دادند.

کد خبر 6088877

دیگر خبرها

  • طوفان ‎الاقصی و جنگ غزه محبوبیت حماس را در لبنان افزایش داده است
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منطقه بقاع لبنان
  • اردوغان: حماس را نه گروه تروریستی بلکه گروه مقاومت می‌دانیم
  • جلوگیری از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی/مقابله با حملات اشغالگران
  • جلوگیری نظامیان صهیونیست از ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی
  • جلوگیری از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی/مقابله باحملات اشغالگران
  • طرح حماس برای تشکیل دولت اضطراری بر اساس قاعده توقف جنگ
  • شرط حماس برای خلع سلاح : تشکیل کشور فلسطین در مرزهای 67 و پایان اشغال
  • اعتراض آوارگان فلسطینی به سیاست‌های آنروا
  • هدف قرار گرفتن عناصر صهیونیست در درگیری با ساکنان کرانه باختری