Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد مازندران ، محمد علی سعیدی پور گفت که با ساخت و تکمیل این واحد تولیدی سالانه حدود ۴۸ هزار تن خوارک دام و طیور در این واحد صنعتی تولید می شود.

وی میزان اشتغال زایی مستقیم این کارخانه را هم ۴۲ نفر اعلام کرد.

سعیدی پور گفت که  قرارداد سرمایه گذاری برای این کارخانه به صورت بلند مدت و ۲۵ ساله است که در زمینی به مساحت هفت هزار و ۷۰۰ متر مربع حداکثر در یک سال آینده ایجاد و بهره برداری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : پیش از این هم در سال جاری ۲ قرارداد سرمایه گذاری به ارزش حدود ۶۰۰ میلیارد ریال با بخش خصوصی منعقد شده بود و برای عقد تعدادی از قرارداد نیز در حال مذاکره هستیم.

استان مازندران ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مرغداری با ظرفیت تولیدی حدود ۲۰۰ هزار تن گوشت سفید مرغ در سال دارد. ۱۱ درصد از نیاز گوشت سفید کشور در این استان تامین می شود.

هم اکنون حدود ۵۰ واحد تولید خوراک دام در این استان با ظرفیت حدود ۲ میلیون تن فعال است.

بندر امیرآباد در شرق استان مازندران در دهه ۷۰ ایجاد شد و با ارتقاء به منطقه ویژه اقتصادی در دهه ۸۰ هم اکنون حدود ۲  هزار هکتار مساحت دارد.

تاکنون بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری از سوی بخش خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد انجام شده است. همچنین به همین میزان هم در حوزه زیرساختی این بندر سرمایه گذاری شده است. در حال حاضر بیش از چهار هزار نفر در این منطقه مشغول کار هستند.
بندر امیرآباد با داشتن ۱۵ اسکله و یک اسکله رو رو در دست ساخت دارای ظرفیت حدود ۶ میلیون تنی بار گیری و تخلیه بار است . نیمی از فعالیت صادرات و وارداتی شمال ایران از این بندر انجام می شود و تنها بندر راهبردی متصل به راه آهن سراسری در شمال ایران محسوب می شود.
 

برچسب‌ها منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد مازندران سرمایه گذاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد مازندران سرمایه گذاری منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد مازندران سرمایه گذاری بندر امیرآباد سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۴۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری در بنای تاریخی خانه آصف اردبیل به مزایده گذاشته شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حسن محمدی ادیب  گفت: با توجه به برنامه‌ریزی برای احیا و ساماندهی بنا‌های تاریخی استان با مشارکت بخش خصوصی و واگذاری از طریق صندوق توسعه و احیای بنا‌های تاریخی، فراخوان مزایده یکی دیگر از بنا‌های تاریخی اردبیل توسط این صندوق منتشر شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: واگذاری خانه تاریخی آصف اردبیل از طریق فراخوان مزایده سرمایه‌گذاری در مرمت، احیا، نگهداری و واگذاری حق بهره‌برداری از بنا‌های تاریخی منتشر شده از سوی صندوق توسعه و احیا انجام می‌شود و متقاضیان تا ۱۷ اردیبهشت ماه فرصت شرکت در این فراخوان را دارند.

او با اشاره به برنامه‌ریزی برای واگذاری سایر بنا‌های تاریخی استان، تاکید کرد: با توجه به اینکه واگذاری بنا‌های تاریخی به بخش خصوصی راه حلی مناسب برای مرمت و احیای این بنا‌ها است، در سال ۱۴۰۲ بهره‌برداری از ۴ بنای تاریخی استان به بخش خصوصی واگذار شد و امسال نیز سایر بنا‌ها به مرور در لیست واگذاری قرار می‌گیرند.

محمدی ادیب ادامه داد: علاقمندان و متقاضیان سرمایه‌گذاری در این بنای تاریخی می‌توانند برای شرکت در مزایده به سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • اجرای پروژه ذخیره آب در بندر امام‌حسن بوشهر
  • سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مورد حمایت مدیریت استان قم هستند
  • استاندار: برای تحقق طرح جامع مناطق ویژه اقتصادی مازندران؛ هماهنگی های لازم انجام شده است
  • کاهش ۲ متری تراز آب دریای خزر طی ۲۰ سال گذشته
  • چینی ها ۱۰ هزار میلیارد ریال در مازندران سرمایه گذاری می کنند
  • سرمایه‌گذاری در بنای تاریخی خانه آصف اردبیل به مزایده گذاشته شد
  • بیشترین حضور شرکت‌های خصوصی در شرکت ملی نفت در دولت سیزدهم رقم خورد
  • بیش از ۶.۳ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در صنعت نفت و گاز
  • سد ورود بخش خصوصی به صنعت نفت و گاز شکسته شد
  • تعیین تکلیف حدود ۴ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان