Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مظاهری روز یکشنبه اظهار داشت: در پی وقوع سرقت های متعدد در سطح چند استان توسط چهار سارق حرفه‌ای، که با شکستن شیشه های مغازه ها اقدام به دزدی پول و گوشی تلفن همراه از گاو صندوق ها می کردند، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در همین رابطه تصاویر ضبط شده از محل های وقوع سرقت توسط دوربین های مدار بسته مورد بازبینی قرار گرفت و در بازبینی یکی از تصاویر ضبط شده خودرو سارقان شناسایی و مورد پیگرد قرار گرفت که با تجزیه و تحلیل اقدامات فنی هویت ۴ نفر از متهمان محرز شده و با رصد فعالیت سارقان مشخص شد که آنان علاوه بر خراسان شمالی، در استان‌های فارس، بوشهر، گلستان، مازندران، گیلان و خراسان رضوی نیز اقدام به سرقت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار مظاهری گفت: با همکاری پلیس آگاهی البرز و فردیس، هر چهار متهم دستگیر شده و در بازجویی های انجام شده به ۱۴ فقره سرقت اعتراف کردند که برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

دستبند پلیس بر دستان دزدان محتویات خودرو در شیروان

فرمانده انتظامی شیروان از دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات داخل خودروها و کشف ۱۲ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ مسعود وحیدی گفت: در پی اجرای طرح مبارزه با سرقت محتویات داخل خودرو،  ماموران پلیس در همین رابطه یک مالخر و ۲ سارق را شناسایی و دستگیر کردند.
 وی افزود: سارقان در بازجویی های خود به ۱۲ فقره سرقت محتویات خودرو اعتراف و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

کشف بیش از ۱۱ تن سنگ معدنی در اسفراین

فرمانده انتظامی اسفراین از کشف ۱۱ تن و ۸۰۰ کیلوگرم سنگ معدنی غیرمجاز سرب به ارزش بیش از ۸۲۶ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید یگانه پور گفت: در اجرای طرح مبارزه با استفاده غیرمجاز از معادن، ماموران پلیس یک دستگاه کامیون حامل سنگ معدنی غیرمجاز سرب را در این شهرستان شناسایی و پس از کشف محموله غیرمجاز، یک متهم را دستگیر و به مراجع قضایی تحویل دادند.

برچسب‌ها بجنورد سرقت خراسان شمالی پلیس آگاهی ناجا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد سرقت خراسان شمالی پلیس آگاهی ناجا بجنورد سرقت خراسان شمالی پلیس آگاهی ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۴۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یک سارق با ۲۷ فقره سرقت در سنندج

فرمانده انتظامی استان کردستان از دستگیری سارق قطعات و محتویات داخل خودرو با ۲۷ فقره سرقت در سنندج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی آزادی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سنندج، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۵ سنندج با اشراف اطلاعاتی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی یک سارق سابقه‌دار را در این خصوص شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را در یکی از محلات حاشیه شهر سنندج دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده متهم به ۲۷ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو اعتراف کرد، خاطرنشان کرد: در این رابطه دو مال‌خر دستگیر شدند و متهمان به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

کد خبر 751453

دیگر خبرها

  • انهدام باند خواهر و برادری سرقت در تهران | خواهر سرکرده باند بود
  • سارقان حرفه‌ای موتورسیکلت‌های اشنویه دستگیر شدند
  • انهدام باند خواهر و برادری سرقت در تهران/ کشف ۴۰ پرونده دزدی
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت با ۲۲ فقره سرقت در قزوین
  • دستگیری یک سارق با ۲۷ فقره سرقت در سنندج
  • کشف ۲۷ فقره سرقت در سنندج
  • سارقان اماکن خصوصی و کابل‌های برق در «جاجرم» بازداشت شد
  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • دستگیری باند سارقین به عنف در شهر کرمان