Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا بر اساس اعلام روز یکشنبه شرکت آب و فاضلاب استان تهران، سیدعلی لدنی‌نژاد در این باره اظهار داشت: ۹۶۰ رشته انشعاب پس از تکمیل پرونده، پرداخت خسارات واردشده به شبکه، پرداخت هزینه‌های لازم به انشعاب مجاز تبدیل شدند.

وی ادامه داد: وجود انشعاب‌های غیرمجاز به‌ویژه با قطرهای بالا که به مصارف باغ‌ها، کشاورزی و مراکز صنعتی می‌رسد یکی از چالش‌های این شرکت در امر تامین و توزیع مطلوب و پایدار آب شرب است و مطابق توافقات صورت‌گرفته با حوزه قضایی و انتظامی با متخلفان در این زمینه مطابق قانون برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مدیرعامل آبفای جنوب‌غرب استان تهران در چارچوب سامان‌دهی خطوط و شبکه‌های آب‌رسانی، بهسازی و به‌روزرسانی انشعاب‌های قدیمی و فرسوده و پیش‌گیری از هدرروی آب شرب، موضوع شناسایی، جمع‌آوری و تبدیل به مجاز انشعاب‌های غیرمجاز در زمره اهداف مهم این شرکت قرار گرفته در تمامی شهرهای زیر پوشش این شرکت در حال انجام است.

برچسب‌ها شهر تهران آب و فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران آب و فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان تهران شهر تهران آب و فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان تهران استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۸۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها

جلال علمدار مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد با اشاره به بارندگی شدید چند روز گذشته و بروز سیلاب در سطح استان یزد گفت: ساعت ۲۰ سه شنبه هفته جاری دبی تصفیه خانه فاضلاب استان یزد به یک هزار لیتر در ثانیه و تا ساعت ۲۳ به هزار و ۲۰۰ لیتر در ثانیه رسید در حالی که ظرفیت عادی تصفیه خانه ۳۵۰ لیتر در ثانیه است. 
 
او با تاکید براینکه در مواقع بارندگی و آبگرفتگی از هدایت آب به داخل منهول‌های شبکه فاضلاب شهری باید جدا خوداری شود، افزود: هدایت روان آب‌ها به شبکه فاضلاب، افزایش دبی این شبکه را به دنبال خواهد داشت و این کار قطعا به پس زدگی روان آب‌ها در منازل شهروندان منجر می‌شود.
 
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب یزد با بیان اینکه این روند همچنان تا پایان بارندگی‌ها برقرار است، ادامه داد: تاکنون گزارشی از قطعی آب اعلام نشده است، اما به طور قطع زیرساخت‌ها با خسارت مواجه شده که بعد از بارش‌ها قابل شناسایی و ارزیابی است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کارواش های منطقه یک تهران زیر ذره بین بازرسان
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • توضیحات شرکت گاز ‌تهران درباره قطع گاز مسجد المهدی پردیس
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • برخورد با انشعاب‌های غیر مجاز آب در شوشتر
  • افزوده شدن ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • شناسایی و قطع ۱۳۳ مورد انشعاب غیرمجاز برق در تبریز
  • شناسایی و قطع ۱۳۳ انشعاب غیرمجاز برق در تبریز
  • گذرگاه های غیر مجاز ریلی راه آهن جنوب جمع آوری شد + عکس
  • ایمن سازی زیست محیطی حاشیه رودخانه کرج