Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش مازندران ، علی سهرابی افزود که همراه پاداش پایان خدمت ، حق ذخیره مرخصی بازنشستگان آموزش و پرورش سال ۹۸ هم پرداخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه ادای احترام به پیشکسوتان فرهنگی که عمر گرانقدر خود را در جهت اعتلای فرهنگ سپری کردند بر همه واجب است، افزود: از هیچ کوششی در راستای رفاه عزیزانمان دریغ نخواهیم کرد و همواره پیگیر امور رفاهی آنان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پیش از این در خرداد ماه امسال معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه از پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان کشور حداکثر تا مهر ماه خبر داده بود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش هم چند روز پیش در جریان برگزاری سی‌وچهارمین اجلاس سراسری روسا و مدیران آموزش‌وپرورش سراسر کشور اعلام کرده بود که سه هزار ۷۰۰ میلیارد تومانی برای پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته سال ۹۸ تامین مالی شده است.

آموزش و پرورش مازندران علاوه بر این که بیشترین نیروی انسانی را در میان دستگاه های استان دارد ، طی سال های اخیر شیب بازنشستگی در این نهاد آموزشی تند بوده است .

 بر اساس اعلام رسمی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران ، ۱۲ هزار نفر معادل ۳۰ درصد از فرهنگیان استان تا سال ۱۴۰۲ بازنشسته خواهند شد.

آموزش و پرورش مازندران دارای ۳۸ هزار نیروی انسانی است که از این تعداد ۲۴ هزار نفر معلم و بقیه کارکنان اداری و خدماتی هستند.

برچسب‌ها مازندران معلم بازنشستگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مازندران معلم بازنشستگان مازندران معلم بازنشستگان آموزش و پرورش مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۴۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سربازان همچنان در انتظار صدور بخشنامه برای جذب سرباز معلم

مشمولین خدمت سربازی به جای خدمت در پادگان‌های نظامی، می‌توانند دوران سربازی‌ خود را به عنوان سرباز معلم که نوعی امریه سربازی است سپری کنند. وزارت آموزش و پرورش بخشی از کمبود نیروی خود را از طریق استخدام سرباز معلم جبران می کند و  هر ساله بخشنامه ای برای این صادر می شود تا متقاضیان در یکی از نقاط محروم به عنوان معلم و یا نیروی آموزش و پرورش، دوران خدمت سربازی خود را بگذرانند اما طبق گفته شهروندخبرنگار ما در سال جدید هیچ بخشنامه‌ای مبنی بر جذب سرباز معلم ابلاغ نشده است.

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی خواستار رسیدگی به این موضوع شد. 

متن پیام شهروندخبرنگار 

سلام هر ساله آموزش و پرورش بخشنامه برای سرباز معلم می‌فرستاد ولی بخشنامه امسال ۱۴۰۳ هیچ خبری از آن نیست. لطفا پیگیری کنید تا تکلیف ما را روشن کنند. همچنان منتظر هستیم.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • سربازان همچنان در انتظار صدور بخشنامه برای جذب سرباز معلم
  • ۱۷ هزار معلم در استان مرکزی خدمت می کنند
  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان
  • مهلت دریافت کارت کنکور فردا به پایان می‌رسد