Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر دفاع روسیه از پرواز بمب‌افکن‌های ناتو در اطراف مرز‌های هوایی این کشور خبر داد و آن را نگران کننده دانست. تاریخ انتشار: 23:46 - 16 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۵۳۵۵۳

خبرگزاری میزان - طبق گزارش وبگاه نیوز آرمنیا، سرگئی شویگو طی اظهاراتی از به پرواز درآمدن منظم هواپیما‌های کشور‌های عضو ناتو و همچنین تمرین حملات موشکی علیه روسیه در مرز‌های هوایی اطراف این کشور و آسمان برخی کشور‌های همسایه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر دفاع روسیه با بیان اینکه؛ یک موضوع وجود دارد که باعث نگرانی بیشتر می‌شود، بیان کرد:در اوایل تنها پرواز‌های شناسایی انجام می‌شد، اما در حال حاضر صرفا پرواز‌های منظم با تمرین انجام حملات موشکی و استفاده از شمار زیادی هواپیما آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: روسیه: بایدن بدنبال فراهم سازی مقدمات جنگ جهانی سوم است

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: روسیه ناتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۵۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه

به دنبال حمله راکتی مقاومت فلسطین، آژیر خطر در سدیروت به صدا درآمد.

رادیو سراسری رژیم اشغالگر اذعان کرد که ۲ راکت از غزه به سمت سدیروت شلیک شده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز اذعان کرد برای اولین بار در یک ماه گذشته، شهر اشدود با موشک های مقاومت فلسطین در غزه مورد حمله قرار گرفت.

این در حالی است که توپخانه رژیم صهیونیستی بیت حانون، جبالیا، اردوگاه نصیرات و سایر مناطق مرکزی نوار غزه را هدف حملات خود قرار داده است.

در همین راستا، وزارت بهداشت نوار غزه جدیدترین آمار شهدا ‌و مجروحان حملات ارتش رژیم صهیونیستی را منتشر و اعلام کرد که در جریان این حملات از هفتم اکتبر (۱۵ مهر ۱۴۰۲)، ۳۴ هزار و ۴۸۸ شهروند فلسطینی شهید شدند.

وزارت بهداشت نوار غزه روز دوشنبه در بیانیه ای اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ارتش رژیم صهیونیستی مرتکب ۳ مورد جنایت شد که در نتیجه آن، ۳۴ نفر شهید و ۶۸ نفر دیگر مجروح شدند.

این وزارتخانه افزود: با احتساب این شهدا، تعداد شهدای نوار غزه از هفتم اکتبر گذشته (۱۵ مهر ۱۴۰۳) تا کنون به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر و تعداد زخمی ها به ۷۷ هزار و ۶۴۳ نفر رسید.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ۷۱۹ حمله موشکی و پهپادی حزب الله به فلسطین اشغالی طی یک ماه
  • اسرائیل سامانه‌های پاتریوت را کنار می‌گذارد
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • هدف آمریکا از خرید ۸۱ فروند جنگنده روسی از قزاقستان چیست؟
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه
  • آمریکا ۸۱ فروند بمب‌افکن اسقاط برای کی‌یف خرید؛ اهداف پنهان واشنگتن زیر ذره‌بین رسانه‌ها