Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علی خاتمی روز دوشنبه در مراسم آغاز سال تحصیلی در حوزه خواهران الزهرا (س) زنجان، افزود: شروع هر کاری باید با انگیزه باشد و هرچه انگیزه بالاتر باشد عنایت و مدد پروردگار بیشتر خواهد شد بنابراین توصیه به همه طلاب این است که کار علم را با انگیزه و اساسی شروع کنند. 
وی تصریح کرد: هدف روحانی و طلبه در گام اول شناخت کامل دین برای خود و نزدیکانش سپس انتقال آموخته‌ها به دیگران و جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده ولی فقیه در استان زنجان تاکید کرد: روحانی و طلبه باید در وهله اول خود عامل به دستورات دین باشد و در عرصه آموزش ابتدا باید از خود و خانواده اش شروع کند و سپس معارف دینی را به جامعه تعلیم دهد.
حجت الاسلام خاتمی اظهار داشت: موتور محرکه زندگی ما انگیزه و همت فردی است و متناسب با همان عنایت و مدد خداوند افزایش می یابد و هرچه تلاش ما بیشتر باشد لطف الهی نیز بیشتر خواهد شد.
امام‌ جمعه زنجان بیان کرد: اگر میخواهیم در جامعه اثر گذار باشیم در قدم اول باید خود سازی کنیم و در مسائل تربیتی دستور قرآن بر این است که اول از خودتان شروع کنید.
وی حوزه علمیه خواهران الزهرا (س) زنجان را از برکات شهرستان عنوان کرد که از زمان تأسیس بیش از ۷۰۰ نفر را در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد تعلیم داده است.

برچسب‌ها حوزه علميه سال تحصیلی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوزه علميه سال تحصیلی زنجان حوزه علميه سال تحصیلی زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۶۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با رشد ۷۸۵.۹۳ واحدی به ۲,۲۶۵,۷۰۳ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ با رشد ۷۸۵.۹۳ واحدی به ۲,۲۶۵,۷۰۳ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۲۷۶.۴۴ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

حجم معاملات تاکنون ۶۲۹.۹۸۴ میلیارد سهم بود که طی ۲۸,۹۶۲ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۵,۰۰۲.۵۸۲ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۲۶۲,۰۵۴.۲۶۴ میلیارد ریال شد.

کد خبر 750635

دیگر خبرها

  • لزوم توجه سیاست‌گذاران به انگیزه ماندگاری پزشکان
  • فقدان مرحوم ماموستا فخری یک ضایعه بود
  • عدالت آموزشی در همه نقاط استان زنجان گسترش یابد
  • «داستان راستان» نردبانی برای خیزش‌های انقلابی بود
  • برگزاری نخستین رویداد ملی غذایی «فبین فود» در مشهد
  • فرهنگ سازی به زمان نیاز دارد
  • آغاز نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان/ زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تعیین شد/ دلایل متعددی برای رد صلاحیت حسن روحانی وجود دارد
  • بورس امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • دوره شیخ صدوق دوره انتقال از عصر حضور ائمه (ع) به دوره غیبت
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند