Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ورزشی باشگاه پاری سن ژرمن تاکید کرد که مدیران باشگاه در حال مذاکره با دو ستاره کلیدی خود برای تمدید قراردادشان هستند.

به گزارش ایسنا و به نقل از کانال پلاس، کیلیان ام باپه و نیمار از گرانترین و بهترین بازیکنان فوتبال جهان هستند که هر دو در پاری سن ژرمن بازی می کند.

تا قبل از لیگ قهرمانان اروپا خبرهای زیادی درباره جدایی این دو بازیکن از پاری سن ژرمن به گوش رسید اما درخشش در این رقابت بزرگ باعث شده است تا آنها به آینده تیم و ماندن رضایت دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لئوناردو مدیر ورزشی پاری سن ژرمن درباره تمدید قرارداد با نیمار و ام باپه گفت: می خواهیم با هر دو بازیکن تمدید کنیم و مذاکرات خود را هم در این زمینه آغاز کرده ایم. باید در بهترین زمان ممکن با هر دو بازیکن تمدید کنیم.

او ادامه داد: ما بسیار خوش شانس هستیم که هم نیمار و هم ام باپه را همزمان در اختیار داریم.آنها بعد از مسی و رونالدو بهترین هستند و به همین خاطر باید در تیم بمانند. ام باپه از حضور در پاری سن ژرمن خوشحال است. واکنش او بعد از لیگ قهرمانان اروپا طبیعی بود. او دوست دارد در تیم بماند.

لئوناردو درباره توماس توخل سرمربی تیم هم گفت: او ۱۰ ماه دیگر با تیم قرارداد دارد. بعضی می گویند که من با توخل مشکل دارم اما اصلا اینگونه نیست. باید تاکید کنم که اصلا با آلگری و یا هیچ مربی دیگری تماس نگرفته ام. ما بهترین فصل  تاریخ خود را تجربه کردیم. توخل همه چیز را زیر نظر دارد و دوست داریم که او بماند.

او درباره ابتلای چند بازیکن پاری سن ژرمن به کرونا گفت: در همه تیم ها مبتلا وجود دارد اما نمی دانم چرا وقتی نوبت به ما می رسد همه چیز بحرانی می شود. بازیکنان در حال گذراندن تعطیلات با خانواده خود بودند و طبیعی است که چنین مشکلاتی هم به وجود آید.اینستاگرام واقعیت ها را بیان نمی کند.

انتهای پیام

 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کیلیان ام باپه پاری سن ژرمن ام باپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۶۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک اشتباه بزرگ دیگر: آرائوخو درس نمی‌گیرد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رونالد آرائوخو روزهای خوبی را سپری نمی‌کند. حدود دو هفته پیش او در دیدار برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن با خطا بر روی بردلی بارکولا در پشت محوطه جریمه از زمین بازی اخراج شد و همین کارت قرمز منجر به این شد که پاری سن ژرمن به بازی برگردد و به مرحله بعد صعود کند.

پس از آن ستاره اروگوئه‌ای خط دفاع در مقابل رئال مادرید هم کامل بازی کرد. دیداری که با پیروزی ۳-۲ مادریدی‌ها به پایان رسید و آبی‌اناری‌ها را از قهرمانی دور کرد.

پس از یک هفته بارسا در ورزشگاه المپیک مونتخوئیک به مصاف والنسیا رفته است. در حالی‌که بازی با نتیجه ۱-۱ دنبال می‌شد، در دقیقه ۳۷ دورو در سمت راست محوطه جریمه بارسلونا صاحب توپ شد. او مقابل دروازه قرار نداشت اما آرائوخو با تکلی بی‌مورد او را سرنگون کرد تا داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان دهد. پس از چند ثانیه په‌په‌لو پشت توپ قرار گرفت و با فریب تراشتگن دروازه بارسلونا را باز کرد تا تیم ژاوی هرناندز در خانه یک گل عقب بیافتد.

دیگر خبرها

  • دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن در نبرد دوم «وستفالن»/ شانس بالای پاریس!
  • ساعت بازی دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴
  • پیش بازی دورتموند - پاری سن ژرمن؛ نبردی برای غرور
  • رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • یک اشتباه بزرگ دیگر: آرائوخو درس نمی‌گیرد! (عکس)
  • پیام رئیس PSG بعد از دوازدهمین قهرمانی
  • با شکست موناکو مقابل لیون؛ پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • رسمی: پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • رسمی؛ پاری سن ژرمن قهرمان فصل 24-2023 لیگ فرانسه شد