Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل از موافقت این شورا با تاسیس شورای فرهنگ عمومی شهر نوش آباد از توابع این شهرستان خبر داد.

«سعید ضابطی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: در هشتاد و سومین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل با توجه به درخواست شهر نوش آباد برای تشکیل شورای فرهنگ عمومی به صورت مستقل ، با این درخواست از سوی اعضای شورا موافقت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل شورای فرهنگ عمومی را مهم ترین رکن تصمیم گیری فرهنگ جامعه خواند و افزود: هریک از شهرها و بخش های تابعه در صورت درخواست امام جمعه شهر و با هماهنگی و موافقت و تصویب شورای فرهنگ عمومی شهرستان می توانند این شورا را به صورت مستقل تشکیل دهند.

 

ضابطی افزود: شورای فرهنگ عمومی با هدف شناخت و اطلاع از وضع فرهنگ عمومی و اصلاح و ارتقای آن و نظارت و پیگیری مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای فرهنگ عمومی کشور در هر استان و شهرستان تشکیل شده و به فعالیت مستمر مشغول است و با توجه به ساختار عالی رتبه آن جایگاه ویژه ای در مدیریت فرهنگی هر شهرستان دارد.

 

نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل تصریح کرد:  شناسایی، سنجش قابلیت ها و توانمندی های فرهنگی شهر، برنامه ریزی در جهت هماهنگی و همسو کردن دستگاه ها، نمادها، مراکز و مؤسسات دولتی و غیردولتی در شهر و بخش ها و تلاش برای حذف سنت های غلط و تشویق مردم به حفظ و تقویت ارزش های دینی، انقلاب اسلامی و فرهنگی از وظایف شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل و شهرهای تابعه است./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل شورای فرهنگ عمومی اصفهان شورای فرهنگ عمومی شهرستان شورای فرهنگ عمومی شهر آران و بیدگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۶۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم

هموارسازی معابر شهر جهت سهولت تردد شهروندان از مسائل با اهمیتی است که مسئولان شهری باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

مدتی است مسئولان ناحیه ۲ شهرستان آران و بیدگل اقدام به تعمیر و بهسازی روکش آسفالت معابر کردند این اقدام موجب شادمانی شهروندان شد.

شهروند خبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که می‌توانید مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - اصفهان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل
  • غبار روبی گلزار شهیدای آران و بیدگل
  • همه مسئولان باید برای اجرای طرح نور کمک کنند
  • پر شدن سیل بند‌ها بر اثر بارش باران شهروندان آران و بیدگل را شگفت زده کرد + فیلم
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی رونمایی می‌شود
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی آماده رونمایی است
  • تجلیل از کارگران شرکتهای فرش آران و بیدگل
  • لزوم توجه به باورهای فرهنگی جامعه