Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@20:46:43 GMT

عرضه اولیه بورسی این هفته را بشناسید

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۰۷۶۳۱

عرضه اولیه بورسی این هفته را بشناسید

خبرگزاری آریا - شاید در هفته‌های آینده و برای ثابت نگاه‌داشتن روند بورس، عرضه‌های اولیه دیگری هم در راه باشد که از آن جمله می‌توان به شرکت توسعه عمران‌امید که در بخش املاک و مستغلات در فرابورس درج نماد شده و شرکت تامین‌سرمایه تمدن و همچنین شرکت صنایع غذایی کورش اشاره کرد.
قرار است در هفته جاری عرضه اولیه دیگری انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز چهارشنبه 19 شهریورماه، شرکت توسعه و عمران امید 15 درصد از سهام خود را در نماد «ثامید» از طریق عرضه اولیه وارد بورس می‌کند.
در صورت شرکت شش میلیون نفر در خرید سهام اولیه این شرکت سهام این شرکت تعداد 880 سهم به هر کد (حدود 154 هزار تومان) تعلق خواهد گرفت.
اما پس از این ممکن است چه عرضه اولیه‌های دیگری در بورس انجام شود؟
در این مورد دنیای اقتصاد نوشته است: شاید در هفته‌های آینده و برای ثابت نگاه‌داشتن روند بورس، عرضه‌های اولیه دیگری هم در راه باشد که از آن جمله می‌توان به شرکت توسعه عمران‌امید که در بخش املاک و مستغلات در فرابورس درج نماد شده و شرکت تامین‌سرمایه تمدن اشاره کرد. همچنین شرکت صنایع غذایی کورش هم جزو شرکت‌هایی است که با توجه به صف‌نشینی طولانی این شرکت برای عرضه در بورس، احتمال عرضه آن در هفته‌های آینده زیاد است.
منبع: تجارت نیوز

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: عرضه اولیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۷۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات بیرون انداختن مدیرعامل شرکت بورسی!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 تصاویری از بیرون انداختن شرکت توسعه و عمران کرمان توسط مردم منتشر شده که دست و پایش را گرفتند و از شرکت به بیرون پرتش کردند. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، بخوانید
  • ۵۰۰۰میلیارد ریال نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد
  • تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی
  • ۵ هزار میلیارد تومان دیگر به بورس انرژی تزریق شد
  • تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی
  • برای دومین بار؛ تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی
  • نحوه خرید کشنده فاو در بورس
  • ۵۰۰۰ میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد
  • فرصت تحلیل برای اهالی بازار سرمایه با انتشار گزارش‌های ماهانه و سالانه شرکت‌ها 
  • لحظات بیرون انداختن مدیرعامل شرکت بورسی!