Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع عراقی از دفع یورش داعش به منطقه‌ای در خانقین در شرق این کشور و شهادت یکی از فرماندهان حشد شعبی در جریان دفع این یورش تکفیری‌ها خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روسیا الیوم، یکی از فرماندهان حشد شعبی عراق در جریان دفع یورش داعش به خانقین در استان دیالی در شرق عراق کشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگار روسیا الیوم در عراق گزارش داد: طبق اطلاعات وارده حسین رزاق المیاحی فرمانده تیپ 28 حشد شعبی در جریان مشارکت در دفع یورش تروریستها از سوی تک تیراندازان داعش هدف قرار  گرفت و کشته شد.

طبق این گزارشها، نیروهای تیپ مذکور یورش شب گذشته داعش به نیروهای این تیپ در منطقه قولای در شمال خانقین را دفع کردند.

منابع وابسته به حشد شعبی عراق اعلام کردند که برخی از تکفیری‌ها پا به فرار گذاشته‌اند و عملیات تعقیب آنها ادامه دارد.

 هشتم شهریور ماه جاری  هم «عامر أحمد صالح » معروف به ( ابو حیدر الانصاری)  مسئول توپخانه در فرماندهی عملیات دیالی در حمله عناصر تروریستی داعش در شهرستان خانقین به شهادت رسیده بود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حشد شعبی دفع یورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۷۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه حشدالشعبی با داعش + فیلم

تیپ ۵۷ حشدالشعبی در صحرای استان الانبار عراق با گروه تروریستی داعش درگیر شد. ویدئویی از این عملیات را در ادامه گزارش مشاهده می‌کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • مبارزه حشدالشعبی با داعش + فیلم
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • درگیری در جنین و شهادت ۲ جوان فلسطینی
  • شهادت ۲ فرمانده جماعت اسلامی لبنان در حمله رژیم صهیونیستی
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • سردار رادان: در طرح نور به‌دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم/ شهادت می‌دهم که رئیس قوه قضائیه در حمایت از طرح حجاب و عفاف مردانه کنار ما بوده/ شهادت می‌دهم رئیس‌جمهور از ما حمایت کرده است
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت