Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@03:04:19 GMT

۲ تن از عاملان درگیری در جایگاه سوخت همدان دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۰۷۹۱۰

۲ تن از عاملان درگیری در جایگاه سوخت همدان دستگیر شدند

حسن خانجانی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: پنج تن از مسببان اصلی این درگیری شناسایی شدند که تا کنون ۲ تن از آنها دستگیر و سه تن دیگر تحت تعقیب هستند.

وی درباره طرح موضوع استفاده از سلاح سرد و وارد کردن ضربه چاقو به متصدی جایگاه گفت: در این باره منتظر نظر پزشکی قانونی هستیم و تاکنون گزارشی در این زمینه به دادستانی ارائه نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی انتظامی استان همدان نیز در این باره گفت: جمعه شب راکب یک‌دستگاه موتورسیکلت برای سوختگیری به جایگاه "یا مهدی" واقع در بلوار امام خمینی (ره) شهر همدان مراجعه و در حین ورود به سکوی سوختگیری لاستیک موتورسیکلت به پای اُپراتور جایگاه برخورد می‌کند که موجب مشاجره و درگیری لفظی بین آن‌ها می‌شود. 

حسین بشری افزود: پس از بررسی دوربین‌های جایگاه سوخت مشخص شد که راکب موتورسیکلت سپس از جایگاه خارج و پس از گذشت مدتی به همراه تعدادی از دوستان خود به این محل مراجعه و با اُپراتور درگیر می‌شوند.

وی با بیان اینکه تصاویر این درگیری با عنوان حمله اراذل و اوباش با قمه و قداره به متصدی جایگاه سوخت در همدان انتشار یافت، تاکید کرد: با بررسی مستندات موجود مشخص شد که این موضوع صحت ندارد و فقط یک درگیری بوده که در این بین اپراتور جایگاه به صورت سطحی مجروح و پس از خاتمه درگیری به محل کار خود مراجعه و مشغول به کار می‌شود.

طبق آخرین گزارش ارائه شده توسط مدیرکل پزشکی قانونی همدان، ۱۴ هزار و ۵۰۹ نفر شامل ۱۰ هزار و ۳۰۵ مرد و چهار هزار و ۲۰۴ زن سال ۹۸ به خاطر نزاع به پزشکی قانونی مراجعه کردند که این آمار نسبت به سال ۹۷ حدود ۲.۹ درصد کاهش داشته است.

برچسب‌ها نیروی انتظامی همدان نزاع خیابانی همدان دادگستری کل استان همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نیروی انتظامی همدان نزاع خیابانی همدان دادگستری کل استان همدان نیروی انتظامی همدان نزاع خیابانی همدان دادگستری کل استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۷۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ اردشیر هوشیار در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما گفت: امشب سه شنبه ۱۱ اردیبهشت خودروی پراید هنگام سوخت گیری در جایگاه سی ان جی جانبازان آستارا دچار حریق شد.
وی با بیان اینکه پراید به علت گسترش آتش کامل سوخت، افزود: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی به همراه نداشت.
رییس شرکت پخش فراورده‌های نفتی شهرستان آستارا اضافه کرد: بر اثر شدت آتش سوزی در حال حاضر در جایگاه جانبازان امکان سوخت گیری برای خودرو‌ها وجود ندارد که مسئولان جایگاه در تلاش هستند تا سوخت گیری در این جایگاه به روال عادی بازگردد.

دیگر خبرها

  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا
  • پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده است
  • بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت در این شهر
  • تهران، بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت را داشته است
  • عاملان قتل خیابانی در یک قدمی میز محاکمه
  • تهران بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت را داشته است
  • پلیس مانع ایجاد هرج و مرج در ورزشگاه فیروزآباد شد
  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد