Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه روحانیت مبارز با صدور بیانیه ای از اقدام رذیلانه نشریه فرانسوی شارلی ابدو در اهانت به ساحت قدسی پیامبر مکرم اسلام و قرآن کریم، ابراز انزجار کرد

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در این بیانیه از تمام علما و فرهیختگان و مسلمانان درخواست شده است تا با حساسیت و هوشمندی این تحرکات رذیلانه و موذیانه را دنبال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ختم الله علی قلوبهم و علی سمعهم و علی ابصارهم غشاوه و لهم عذاب عظیم( سوره بقره؛ ۷)

خدا بر دلها شان و گوششان قفل زده و در چشمانشان پرده‌ای است و آنان را عذابی بزرگ است.

 حرکت رذیلانه و ضد انسانی و ضد اخلاقی اهانت به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام و کتاب مقدس و آسمانی قرآن عظیم توسط نشریه ای فرانسوی، عواطف و احساسات همه مسلمانان بلکه همه موحدین و متدینین را جریحه دار و آزرده ساخت. این اقدامات به دنبال اظهارات و مکتوبات و آثار هنری سخیف منتشره در کشورهای غربی طی سال های گذشته به بهانه آزادی بیان، حکایت از سقوط مدعیان تمدن و انسانیت دارد؛ چه آنان که پدید آورندگان این آثار اهانت بار، سست و ضد ارزشی می باشند و چه حامیان و مدعیان آزادی بیان و چه جمعیت انبوه بی‌تفاوت و تسلیم این فضای تاریک و مشمئزکننده که به راحتی و مسامحه این همه بی حرمتی، حق کشی، کینه‌توزی و سقوط اخلاقی را تحمل می‌کنند و با سکوت خود، آنان را همراهی و حتی پاداش می دهند.ختم الله علی قلوبهم...

این تمدن پوشالی تهی از معنویت و اخلاق به توسعه ظلم‌ها، جنگهای خانمانسوز، کشتار بی گناهان، فقر، گرسنگی، بیماری و مصیبت های فراوان دامن زده و علیرغم افزایش ثروت، قدرت، علم و فناوری متاسفانه شاهد افول ارزشهای انسانی، تشدید حق کشی، ناسپاسی، تجاوز به حقوق و حریم دیگران می باشیم که به تعبیر کلام الهی در قرآن ناشی از کفر، فسق، ظلم و جهالت است که مع الاسف بسیاری دچار آن شده‌اند؛ ظهر الفساد فی البر و البحر...

جامعه روحانیت مبارز به همراه ملت شریف ایران و همه مسلمانان و علما و فرهیختگان این اظهارات و اقدامات ضد بشری و ضد اخلاقی را محکوم نموده و از همگان انتظار دارد به اعتراضات خود ادامه داده و هوشیارانه این حرکات را رصد نمایند و همه با هم همت کنیم تا از مجاری گوناگون به خصوص فضای مجازی، ندای حق طلبی و دفاع از  ساحت قدسی انبیا عظام (علیهم السلام) و مقدس آسمانی را پیوسته فریاد بکشیم.

و لینصرن الله من ینصره ان الله لقوی عزیز

جامعه روحانیت مبارز 

۱۵ شهریور ۱۳۹۹

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه روحانیت مبارز جامعه روحانیت مبارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۸۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد اسلامی اقدام رژیم صهیونیستی در تعطیلی دفتر الجزیره را محکوم کرد

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز یکشنبه اقدام کابینه رژیم صهیونیستی مبنی بر تعطیلی دفتر شبکه الجزیره قطر را در فلسطین اشغالی محکوم کرد و آن را در راستای مخفی کردن جنایت‌های جنگی رژیم صهیونیستی دانست.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین خاطرنشان کرد،‌ تعطیلی دفتر الجزیره در فلسطین اشغالی یک اقدام هدفمند برای سرپوش گذاشتن بر حقیقت و مخفی کردن جنایت‌های جنگی دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین در اراضی اشغالی است.

این جنبش با اشاره به همزمانی تعطیلی دفتر الجزیره در فلسطین اشغالی با تهدیدات رژیم صهیونیستی برای یورش زمینی به رفح، گفت که دشمن در تدارک ادامه نسل‌کشی ملت فلسطین است و سعی در تحریف واقعیت‌ها، کارشکنی در انتقال حقایق به جهانیان و تحمیل روایت‌های خود بر فضای رسانه‌ای دارد.

این جنبش از نهادهای بین‌المللی و رسانه‌های مختلف خواست تا تلاش برای رسواسازی جنایت‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی را بیشتر کنند.

در همین ارتباط، جهاد اسلامی با اشاره به شهادت ۱۴۱ نفر از خبرنگاران و تیم رسانه‌ای، از ایفای نقش مؤثر و جانفشانی روزنامه‌نگاران و اصحاب رسانه در پوشش اخبار حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به باریکه غزه قدردانی کرد.

این جنبش همچنین خواستار تداوم تلاش‌های الجزیره برای رساندن صدای مظلومان و بی‌گناهان باریکه غزه به گوش جهانیان شد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه اعلام کرد که کابینه وی به اتفاق آرا با تعطیلی دفتر شبکه خبری تلویزیونی الجزیره قطر در فلسطین اشغالی موافقت کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مصر اشغال گذرگاه مرزی رفح توسط اسرائیل را محکوم کرد
  • فرانسه هم اقدام نظامی رژیم صهیونیستی در رفح را محکوم کرد
  • جهاد اسلامی اقدام رژیم صهیونیستی در تعطیلی دفتر الجزیره را محکوم کرد
  • معلم، عنصری تاثیرگذار در تربیت دینی و اخلاقی دانش آموزان است
  • خلیفه کل ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد
  • خلیفه ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد
  • خلیفه‌ کل ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی هتک حرمت قرآن در سوئد را محکوم کردند
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی هتک حرمت قرآن کریم در سوئد را محکوم کردند
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند