Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین دوره آیین تجلیل از افتخارآفرینان سینمای ایران در عرصه بین‌الملل به عنوان بخشی از برنامه‌های جشنواره جهانی فیلم فجر برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جشنواره جهانی فیلم فجر به مناسبت ۱۲۰ سالگی سینمای ایران، با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی و منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد با همراهی خانه سینما، اولین دوره آیین تجلیل از افتخارآفرینان سینمای ایران در عرصه بین‌المللی را برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین دوره از مراسم تجلیل از افتخارآفرینان سینمای ایران در عرصه بین‌المللی روز جمعه ۲۱ شهریور ماه برگزار می‌شود.

در این برنامه از سینماگرانی که در سال ۲۰۱۹ موفق به دریافت جایزه بین‌المللی (بر اساس آیین نامه سازمان سینمایی) شده‌اند و همچنین کسانی که به عنوان داور در جشنواره‌های مهم بین‌المللی حضور داشته‌اند، تجلیل خواهد شد.

این مراسم قرار بود در حین برگزاری سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر برگزار شود، اما به دلیل شیوع کرونا و تعویق جشنواره، همزمان با روز ملی سینما در سال ۱۳۹۹ برگزار می‌شود.

این برنامه در فضای باز، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حضور حداقلی افراد برگزار و گزارش و اطلاعات آن از طریق ستاد خبری جشنواره برای رسانه‌ها ارسال می‌شود.

سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر خردادماه سال ۱۴۰۰ به دبیری محمدمهدی عسگرپور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جشنواره جهانی فیلم فجر برگزار می شود بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۸۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، بیست و یکمین جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی پژوهشی لکوکاپ ایران به عنوان بزرگ‌ترین رویداد پژوهش محور خاورمیانه چهاردهم و پانزدهم اردیبهشت به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد.

این جشنواره یکی از بزرگ‌ترین رویداد‌های دانش آموزی در خاورمیانه است که هر ساله به میزبانی یکی از دانشگاه‌های معتبر کشور برگزار و هر ساله در ۱۴ رشته و در قالب ۳۰ لیگ مختلف به شکل کارگاهی و مسابقاتی برگزار می‌شود.

دانش آموزان در رشته‌های رباتیک، محاسبات ذهنی، علوم آزمایشگاهی، مهندسی خلاقیت، انتقال سریع محاسبات، پژوهش، سازه‌های ماکارونی، دومینو، الکترونیک، سازه‌های پروازی و تشریح جانوری رقابت می‌کنند.

در این مسابقات که به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی تهران در رده‌های سنی ۱۰ تا ۱۷ سال برگزار شد، امیرحسین و نازنین زهرا شهبازی دانش آموزان اهل روستای خلعت آباد شهرستان کبودراهنگ در این رقابت‌ها موفق به کسب رتبه‌های برتر این مسابقات شدند.

امیرحسین شهبازی مقام سوم رشته رباتیک (لوکو روبو) و نازنین زهرا شهبازی مقام چهارم رشته علوم آزمایشگاهی را کسب کردند.

نفرات برتر این مسابقات به رقابت‌های بین المللی مسقط اعزام می‌شوند.

دیگر خبرها

  • خزاعی: تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد / عدالت محوری در عرصه‌ی کارگردانی حرفه‌ای از همینجا آغاز می‌شود
  • موزه سینما بزرگداشت کیانوش عیاری را برگزار می‌کند
  • همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود
  • خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران
  • تجلیل از معلمان ایرانی در آنکارا
  • پلورالیسم چه نگاهی به سیاست بین‌الملل دارد؟
  • تجلیل از ایثارگران کارآفرین شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • تجلیل سایت کمیته بین المللی پارالمپیک از ملی پوش اردبیلی گلبال
  • جشنواره روستایی عشایری آسمان هشتم در بوشهر دارای عمق و پیشرفت بود
  • تجلیل از پیشکسوتان فوتبال استان کرمان