Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@03:52:02 GMT

فراخوان سومین دوره کتاب سال آذر‌بایجان غربی منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۰۹۴۸۹

فراخوان سومین دوره کتاب سال آذر‌بایجان غربی منتشر شد

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، فراخوان سومین دوره کتاب سال این استان را با بخش ویژه «کتاب‌های چاپ شده در حوزه دفاع مقدس» به مناسبت چهلمین سالگرد گرامیداشت دفاع مقدس منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی موسسه خانه‌کتاب و ادبیات ایران، سومین دوره کتاب سال آذر‌بایجان غربی با هدف شناسایی و معرفی نویسندگان، مترجمان و ناشران فعال، ارتقای سطح کیفی نشر استان و تقویت شاخص مطالعه، تولید و توزیع کتاب در استان از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذر‌بایجان غربی و با همکاری موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سومین دوره کتاب سال آذر‌بایجان غربی در دو گروه تالیف و ترجمه در چهار زبان ترکی، فارسی، کردی و ارمنی برگزار می‌شود.  آثار ارسالی به این جایزه باید برای نخستین بار در سال ۱۳۹۸ و در بازه زمانی اول فروردین تا ۲۹ اسفند ماه منتشر شده باشند. همچنین، آثار ارسالی نباید کمک درسی و نسخه عکس‌برداری شده باشند.

 آثار ارسالی به دبیرخانه سومین دوره جایزه کتاب سال آذربایجان‌ غربی باید دارای برگه اعلام وصول باشند و آثار باید در دو نسخه به دبیرخانه کتاب سال تحویل داده شود. گفتنی است آثار دریافت شده بازگردانده نخواهد شد.

آخرین مهلت ارسال آثار به سومین دوره جایزه کتاب سال آذربایجان‌ غربی  تا سوم مهر ماه سال جاری است و علاقمندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جایزه به نشانی ارومیه، خیابان ارشاد، رو به روی بیمارستان امام خمینی(ره)،  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌ غربی ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۴۴۳۳۴۴۵۰۱۸ الی ۲۰ تماس بگیرند.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران فراخوان سومین دوره کتاب سال آذر بایجان غربی کتاب سال آذر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۹۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو

چهل و ششمین جشنواره بین‌الملی فیلم مسکو به کار خود پایان داد و فیلم «آه سرد» موفق به کسب جایزه بهترین کارگردانی شد و جایزه بهترین مستند هم به «رُخ» رسید.

به گزارش ایسنا، چهل و ششمین جشنواره فیلم مسکو از ۱۹ تا ۲۶ آوریل (۳۱ فروردین تا ۷ اردیبهشت) در روسیه برگزار شد و در شب اختتامیه فیلم «آه سرد» به کارگردانی ناهید عزیزی صدیق جایزه سنت جورج نقره‌ای بهترین کارگردانی بخش مسابقه اصلی، جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران و تقدیرنامه نتپک (شبکه ارتقای سینمای آسیا و اقیانوسیه) شد و همچنین جایزه بهترین مستند این رویداد سینمایی هم به «رُخ» ساخته سام کلانتری رسید.

در جشنواره مسکو امسال هم جایزه سنت جورج طلایی بهترین فیلم این رویداد سینمایی نیز به فیلم مکزیکی «شرم» ساخته «میوئل سالگادو» رسید.

«آهو» ساخته هوشنگ گلمکانی، «رُخ» ساخته سام کلانتری در بخش مسابقه آثار مستند، «سرد روشن» ساخته علی دارایی و «تاکسیدرمیست» ساخته سوسن سلامت و بهزاد علوی در بخش مسابفه فیلم های کوتاه و انیمیشن کوتاه «پیچ تاریخی» به کارگردانی میلاد محمدی و سریال «پوست شیر» برادران محمودی دیگر آثار ایرانی جشنواره مسکو امسال بودند.

چهل و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم مسکو در بخش ویژه‌ای نیز به مرور آثار داریوش مهرجویی کارگردان فقید ایرانی پرداخت و فیلم‌های «هامون»، «گاو»، «درخت گلابی»، «لیلا»، «پری» و «اشباح» از جمله آثار این کارگردان فقید ایرانی به نمایش گذاشته شد.

جشنواره مسکو امسال طی هشت روز برگزاری میزبان نمایش ۲۴۰ فیلم از ۵۶ کشور بود. این جشنواره در سال ۱۹۳۵ تأسیس شد که آن را به دومین جشنواره قدیمی فیلم جهان پس از ونیز تبدیل می‌کند. جشنواره مسکو در ابتدا به صورت دوسالانه برگزار می‌شد اما از سال ۱۹۹۵ رویدادی سالانه شد، اگرچه در سال های ۱۹۹۶ و ۱۹۹۸ برگزار نشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • سومین دوره جایزه ملی تعالی گردشگری برگزار می‌شود
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی در آذربایجان غربی
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود
  • بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی