Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-27@00:24:57 GMT

معلمان آمادگی آموزش در همه فضاها را داشته باشند

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۰۹۸۴۱

معلمان آمادگی آموزش در همه فضاها را داشته باشند

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت گفت: معلمان سما باید برای آموزش در فضای مجازی به‌صورت آفلاین، آنلاین و آموزش حضوری آمادگی کامل داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از رشت، محمد نیک‌پسند در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید و در جمع معلمان دبستان پسرانه سمای واحد رشت با بیان اینکه معلمان سما باید برای آموزش در فضای مجازی به‌صورت آفلاین، آنلاین و آموزش حضوری آمادگی کامل داشته باشند، اظهار کرد: معلمان سما در سال تحصیلی گذشته به‌خوبی توانستند از ظرفیت فضای مجازی برای آموزش دانش‌آموزان بهره ببرند و امسال نیز با تجربه گرانبهایی که کسب کردیم، پربارتر از گذشته برای ارائه خدمات آموزشی متناسب با شرایط کشور آمادگی کامل داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: معلمان، کارکنان و دانش‌آموزان سما باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و بر اساس الگوهای ابلاغ شده است از سوی ستاد مبارزه با بیماری کووید - ۱۹، آموزش و پرورش و سازمان سما به ارائه خدمات آموزشی بپردازند.

این استاد دانشگاه با تأکید بر آموزش دستورالعمل‌های بهداشتی به دانش‌آموزان از سوی معلمان خاطرنشان کرد: معلمان کمک کنند تا دانش آموزان این مقطع حساس زندگی آموزشی خود را با موفقیت طی کنند.

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با بیان اینکه معلمان مدارس سما بسیار توانمند و پر‌تلاش هستند، ادامه داد: معلمان ما در دوران کرونا آبروی سما را حفظ کردند به‌گونه‌ای که هیچ‌گونه اعتراضی از معلمان ما در آموزش و پرورش ثبت نشد.

این مسئول با بیان اینکه ما مقابل سلامت جسمی و روانی دانش‌آموزان مسئول هستیم، گفت: تمام برنامه‌های مدارس سما باید دقیق، منظم و بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تدوین و اجرایی شود.

نیک‌پسند تصریح کرد: همیاری امسال باید بیش از گذشته باشد و اطمینان خاطر داریم که معلمان ما با از خود گذشتگی این شرایط دشوار را نیز پشت سر خواهند گذاشت.

انتهای پیام/4117/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: آموزش حضوری آموزش در فضای مجازی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۹۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ رشت گفت: این قبیل بازارچه‌ها برای دانش آموزان متوسطه اول برگزار می‌شود، تا با شغل‌های مختلف آشنا شوند و بتوانند رشته تحصیلی دُرُستی را پیش از ورود به مقطع متوسطه دوم انتخاب کنند.

احمد پورکاظمی افزود: در این بازارچه یک روزه ، که در ۲۰ غرفه در مدرسه دخترانه متوسطه اول آزادی رشت برگزار شد، صنایع دستی، غذا‌های محلی، نان‌های سنتی و انواع دسر که دانش آموزان با همکاری مادرانشان و اولیای مدرسه تهیه کرده بودند به نمایش و فروش درآمد.

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • آموزش مهارت تیراندازی به ۱۰ هزار دانش آموز قزوینی
  • حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • طرح «بوم»؛ شکوفایی خلاقیت‌ها یا باری روی دوش معلم؟
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • شکایت معلمان آلمانی از تشدید خشونت‌ها در بین دانش آموزان
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت