Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-30@17:46:39 GMT

از سر گیری فعالیت متروها در دهلی‌نو

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۱۰۸۰۲

رویداد ۲۴ با شیوع ویروس کرونا و قرنطینه خانگی سبک زندگی در بسیاری از کشور‌ها تغییر کرد. در اولین روز‌های شیوع کرونا در جهان هند جز آندسته از کشور‌هایی بود قرنطینه را در کشور اعمال کرد به این معنا که بسیاری از مراکز حمل و نقل بازار‌ها و بزرگترین شرکت‌های خصوصی و غیرخصوصی بسته شدند. اما اکنون پس از گذشت ماه‌ها مترو‌های شهر دهلی‌نو فعالیت خود را از سر گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متروی دهلی نو همه روزه از ۷ تا ۱۱ صبح و بعد از ظهر‌ها از ۴ تا ۸ شب مسافران درون شهری را جابجا می‌کنند. در تصاویر روز عکس‌هایی از نحوه ورود شهروندان دهلی‌نو را با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی ببینید.  

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 عکس روز تصاویر روز ویروس کرونا دهلی نو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۰۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، کاظم وطن خواه، با بیان اینکه تشکیل شبکه های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان از برنامه های اولویت دار وزارت بهداشت است، اظهار داشت: طبق اسناد بالادستی تا سال ۱۴۰۴ باید ۸۵ درصد آزمایشگاه های بیمارستان های دولتی تحت پوشش شبکه آزمایشگاهی قرار گیرند.

وی افزود: در حال حاضر شبکه آزمایشگاهی در ارتباط با بخش خصوصی طبق آیین نامه ها موجود است و در صورت داوطلب بودن می توانند در شبکه آزمایشگاهی قرار گیرند.

وطن خواه گفت: بیش از ۸ هزار و ۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور در حال فعالیت هستند که از این تعداد حدود ۳ هزار و ۵۰۰ آزمایشگاه بهداشتی هستند.

کد خبر 6092779 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور
  • فعالیت ۱۰۴ هزار تعاونی در کشور
  • یک نشانه مهم زوال عقل
  • توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود
  • از فیلمسازی بدون دیالوگ تا خندیدن به قضاوت
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت