Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مهام ‌پلیمر چند سالی است که با استارت از رده‌های سنی پایه در فوتبال قم فعالیت می‌کند و یکی از حامیان موفق این رشته بود، مجموعه‌ای که سال گذشته در لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور نماینده قم بود و حتی تا آستانه صعود به لیگ برتر پیش رفت.

بعد از بی‌تدبیری مسوولان استان قم در انحلال صبا، یکی از حامیان مالی که به فوتبال از هم گسیخته قم روی خود نشان داد، مهام‌پلیمر بود که به استعدادها و نخبه‌های فوتبال قم بها داد و با تیمی مستعد و آینده‌دار در لیگ دسته اول امیدهای ایران به میدان رفت و حالا آماده تیم‌داری برای قم در لیگ دسته دوم جام آزادگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیطرفان: مهام پلیمر منتظر اعلام نتیجه از هیأت فوتبال است

مدیر باشگاه مهام پلیمر قم در این خصوص اظهار کرد: همراه با مصطفی نیکوحرفیان مدیرعامل باشگاه جلساتی را با دکتر قدرت‌الله باقری سرپرست هیأت فوتبال قم در خصوص حضور در مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور برگزار کردیم و مصمم به حضور در این لیگ هستیم.

امیر بیطرفان ادامه داد: رایزنی‌ها برای خرید یک امتیاز در لیگ دسته دوم کشور از سوی هیأت فوتبال در حال انجام است و امیدواریم این اتفاق تحقق یابد، این آمادگی از سوی باشگاه مهام پلیمر به هیأت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان اعلام شده و ما منتظر اعلام نتیجه از سوی هیأت فوتبال هستیم.

مدیر باشگاه مهام پلیمر همچنین در خصوص حضور در لیگ فوتبال امیدهای کشور گفت: بعد از یک فصل موفق در این رقابت‌ها و صعود به مرحله دوم، تجربیات زیادی را به دست آوردیم و می‌خواهیم با استفاده از این تجربیات در لیگ بزرگسالان کشور حضور یابیم، بنابراین در سال جاری تیمی را در رده امید نخواهیم داشت.

هیأت فوتبال قم در آزمون بزرگ

لازم به ذکر است: بعد از اتفاقاتی که در چند سال اخیر بر گرفته از عملکرد هیأت فوتبال استان قم در رابطه با رشته‌های فوتبال و فوتسال در قم رخ داد و ورزش قم تیم‌های بزرگ خود را در لیگ‌های برتر فوتبال و فوتسال از دست داد، مدت‌ها بود که هیچ حامی مالی به فوتبال قم روی خوش نشان نمی‌داد و اکنون که مجموعه مهام‌پلیمر آمادگی خود را برای تیم‌داری در لیگ دسته دوم جام آزادگان اعلام کرد، این یک آزمون بزرگ برای هیأت جدید فوتبال قم است تا ثابت کند که به دنبال تغییر مثبت و تحول در فوتبال قم است نه اینکه مانند هیأت سابق بهانه‌ای واهی مانند نبود اسپانسر را به عنوان توجیه عدم پیشرفت فوتبال قم و کم‌کاری‌های خود مطرح کند.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم فوتبال ليگ آزادگان فوتسال فدراسيون فوتبال باشگاه لیگ دسته دوم هیأت فوتبال لیگ دسته مهام پلیمر فوتبال قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۰۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون بازی بزرگ ایتالیا را از دست داد؟

رم تمریناتش را برای بازی یک‌شنبه با یوونتوس در ورزشگاه المپیکو رم آغاز کرد.

جالوروسی‌ها پس از شکست اخیرشان مقابل بایر لورکوزن در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ اروپا، به دنبال بازگشت به سری آ و کسب پیروزی برابر یوونتوس خواهند بود. در دیدار با لورکوزن، سردار آزمون تا دقایق پایانی روی نیمکت رم بود و در دقایق کوتاهی که در زمین حضور داشت نتوانست برای تیمش گلزنی کند.

به گزارش اسکای اسپورت، جانلوکا مانچینی و سردار آزمون آمادگی ۱۰۰ درصدی ندارند و به احتمال زیاد دیدار با یوونتوس را از دست بدهند.

دیگر خبرها

  • حضور پرشکوه مردم در آزمون بزرگ انتخابات
  • حضور طالبان در نشست کشورهای اسلامی
  • آماده شدن ناتو برای جنگ با روسیه/ افشای طرح بزرگ ترامپ برای پایان جنگ اوکراین
  • آبی‌های خوزستان آماده بازی بزرگ (عکس)
  • سردار آزمون بازی بزرگ ایتالیا را از دست داد؟
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران+ جزئیات
  • گسترش فعالیت هیات های آزادگان تهران به سمت خودباوری
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد ارتش