Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت «اسپورت 360» عربستان امروز در گزارشی به گران ترین تیم های این فصل لیگ های کشورهای عربی پرداخت.

در این گزارش تیم های فوتبال عربستان در صدر گران ترین ها قرار گرفتند. الاهلی رقیب آسیایی استقلال با 52.3 میلیون یورو گران ترین تیم عربی دنیا شناخته شد.

النصر و الهلال عربستان رقبای سپاهان و شهرخودرو در رده دوم و سوم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم الدحیل قطر که به تازگی رامین رضاییان را جذب کرده و رقیب آسیایی پرسپولیس است با ارزش 34 میلیون یورو در رده چهارم گران ترین تیم ها قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استقلال گران ترین تیم های عربی گران ترین تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۱۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه تاوان گرانفروشی خودرو

بهرامعلی میرزایی رئیس شعبه چهارم تعزیرات حکومتی ساری گفت: پرونده گرانفروشی فروش خودروی به خریدار در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ساری رسیدگی شد.

او افزود: شعبه باتوجه به گزارش و نظریه کارشناسی اتهام انتسابی را محرز و متخلف را علاوه بر پرداخت ۱۴۶ میلیون ریال به عنوان جبران خسارت به شاکی به پرداخت یک میلیارد و ۴۶۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

رئیس شعبه چهارم تعزیرات حکومتی ساری گفت: اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری با کارشناسی شکایت شاکی با موضوع گرانفروشی، گزارش را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • معرفی 10 مورد از نژاد های خرگوش خانگی در دنیا (+عکس)
  • عربستان برای حمایت از اسرائیل ائتلاف عربی تشکیل می‌دهد
  • نیسان آبی گران شد/ قیمت جدید را ببینید
  • دیدار و گفت‌وگوی وزرای خارجه آمریکا و عربستان درباره غزه
  • نشست شش‌جانبه عربی در ریاض درباره غزه برگزار شد
  • نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • برگزاری نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • معاریو: برخی اعراب از اسرائیل خواسته‌اند حماس را نابود کند؛ اما این محال است
  • سیگنال مهم دبی و عربستان به دلار تهران
  • جریمه تاوان گرانفروشی خودرو