Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیمارستان قائم (عج) مشهد در پی کاهش شهروندان مبتلا به بیماری کووید ۱۹ از شبکه بیمارستانی پوشش بیماران کرونایی در این کلانشهر خارج شد.

به گزارش قدس آنلاین،  مدیر بیمارستان قائم  (عج ) مشهد گفت: در دوران شیوع ویروس همه‌گیر کرونا چند بیمارستان در مشهد بطور ویژه به درمان و بستری بیماران کووید ۱۹ اختصاص یافت که یکی از آنها بیمارستان قائم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 
دکتر حسن خداپرست افزود: هم‌اینک فقط بیماران اعصاب و سکته مغزی که به ویروس کرونا هم مبتلا هستند در بیمارستان قائم بستری می‌شوند زیرا این مرکز درمانی مبدا ارجاع درمان بیماریهای اعصاب و جراحی مغز و اعصاب در سطح استان خراسان رضوی است. 
وی ادامه داد: بیمارانی که دچار سکته مغزی شده و بطور همزمان درگیر ویروس کرونا نیز هستند در بخشی جداگانه در بیمارستان قائم تحت درمان قرار می‌گیرند و از سایر بیماران مغز و اعصاب جدا می‌شوند تا خطری برای سلامتی دیگران وجود نداشته باشد.
مدیر بیمارستان قائم (عج) گفت: شهروندان مشهدی می‌توانند با خیال آسوده برای درمان سایر بیماریهای خود به این بیمارستان مراجعه کنند زیرا مسیر درمان بیماران اورژانسی و بیماران حوادث عروقی مغز و جراحی اعصاب کاملا از مسیر درمان سایر بیماران جدا است و این بیماران در شرایط ایزوله تحت درمان قرار می‌گیرند. 
وی افزود: همچنین لازم به تاکید است که با خروج بیمارستان قائم(عج) از فرآیند پذیرش بیماران کرونایی، شهروندان مشهدی نباید تصور کنند که شیوع ویروس همه‌گیر کرونا پایان یافته لذا تاکید بر رعایت پروتکلهای بهداشتی، استفاده از ماسک صورت و فاصله‌گذاری فیزیک در سطح جامعه همچنان بطور جدی موضوعیت دارد. 
هم‌اینک دو بیمارستان امام رضا (ع) و شریعتی در کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد مختص پذیرش بیماران کرونایی هستند. منبع: ایرنا انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بیمارستان قائم مشهد کرونا بیمار اعصاب و روان بیماران کرونایی بیمارستان قائم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۲۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمدرضا رضایی گفت: افراد کم‌توان یا توان‌خواهان می‌توانند از پوشش بیمه‌ای خدمات توانبخشی متناسب با نوع اختلال عملکردی و یا بیماری خود بهره‌مند شوند که برای بهره‌مندی از این خدمات بیمه سلامت می‌توانند اقدام کنند.

وی افزود: مسیر استفاده از این خدمات بیمه سلامت، پوشش بیمه‌ای خدمات توانبخشی متناسب با نوع اختلال عملکردی است که در این راستا سازمان بهزیستی توانخواهان تحت پوشش خود را براساس شش گروه اختلال عملکردی به سازمان بیمه سلامت ایران معرفی می‌کند.

رضایی ادامه داد: این شش گروه اختلال عملکردی شامل اختلالات کم‌توانی ذهنی، جسمی- حرکتی، روانی، بینایی، شنوایی، صوت و گفتار هستند.

مدیر کل بیمه سلامت خوزستان ادامه داد: پس از معرفی افراد کم‌توان دارای یک یا چند نوع از اختلالات عملکردی از سوی سازمان بهزیستی، این افراد می‌توانند از ۵۹ کد خدمت توانبخشی در حیطه‌های مختلف شامل؛ کاردرمانی، گفتاردرمانی، بینایی سنجی، شنوایی شناسی، ارتوپدی فنی (اعضای مصنوعی) و فیزیوتراپی با پوشش ۷۰ درصدی سازمان بیمه سلامت ایران در کلیه مراکز طرف قرارداد با مالکیت‌های مختلف دولتی، عمومی غیردولتی، خیریه و خصوصی بهره‌مند شوند.  

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص
  • شرایط وخیم بیماران بیمارستان کمال عدوان غزه
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • تجهیز بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی پیشرفته تجهیز شد
  • تجهیز بیمارستان رازی قائم شهربه دستگاه ام. آر. آی پیشرفته
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت