Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@03:30:34 GMT

۹۰ درصد تعهد سوادآموزی سبزوار محقق شد

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۱۲۱۲۶

۹۰ درصد تعهد سوادآموزی سبزوار محقق شد

عبدالمجید شجاع روز دوشنبه در آیین نواختن زنگ سوادآموزی شهرستان سبزوار افزود: سهمیه ابلاغی دوره سوادآمورزی سنین ۱۰ تا ۵۰ سال شهرستان سبزوار  امسال ۸۰۰ نفر مشخص شده که باید محقق شود.
وی ادامه داد: این افراد در حاشیه شهر و مناطق روستایی آن سکونت دارند که علاوه ‌بر کسب آموزش‌های لازم در سه دوره سواد، انتقال و تحکیم مهارت‌های زندگی، حقوق شهروندی و فرزندپروری را فرا می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس نهضت سوادآموزی سبزوار گفت: علاوه‌ بر فعالیت‌های نهضت سوادآموزی یک مرکز محلی یادگیری با هدف توسعه کمی و کیفی مراکز یادگیری و یاددهی، در شهر سبزوار فعالیت دارد.
شجاع افزود: در این مرکز یادگیری محله، سوادآموزان علاوه بر آموزش دوره‌های سواد، یک مهارت نیز در رشته های مختلف چرم دوزی، خیاطی، دوخت عروسک، تولید ماسک و  فرت بافی را  فرا می‌گیرند.
وی ادامه داد: هم اینک ۱۰۴ آموزش دهنده فعال در سامانه سوادآموزی این اداره ثبت است که ۵۲ نفر آنها در سال گذشته معرفی شدند.
مرکز شهرستان ۳۰۶ هزار نفری سبزوار در فاصله ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها سبزوار سال تحصیلی سازمان نهضت سواد آموزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سبزوار سال تحصیلی سازمان نهضت سواد آموزی سبزوار سال تحصیلی سازمان نهضت سواد آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۲۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان حضور در دومین دوره کاری حرفه‌ای رایان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دومین دوره کاری حرفه‌ای «رایان» با هدف ترابیت راهبران تحول دیجیتال با مشارکت معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و بنیاد ملی نخبگان برگزار می‌شود.

در این دوره که برگزاری آن ۱۲ ماه به طول می‌انجامد، بر اساس ارزیابی سابقه و رزومه متقاضیان، برگزیدگان این طرح در هر مرحله به انجام پروژه در بخش‌های مختلف خصوصی و دولتی پیرامون مسائل اصلی توسعه دیجیتال کشور می‌پردازند.

متقاضیان ضمن انجام پروژه در طول مدت کارورزی، علاوه بر کسب تجربه کاری در اصلی‌ترین سازمان‌های خصوصی و دولتی این حوزه، از راهنمایی‌ها و مشاوره‌ها صاحب نظران و خبرگان حوزه دیجیتال کشور استفاده می‌کنند و علاوه بر آن با دریافت حقوق اشتغال تمام وقت، از سایر مزایا از جمله سوابق بیمه تأمین اجتماعی نیز برخوردار می‌شوند.

علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت به آدرس rayan-bmi.ir، کانال بله به آدرس ble.ir/rayaan_bmn مراجعه یا با شماره ۰۹۶۰۱ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6086500 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • تعهد ۱۷ هزار و ۶۶۹ نفری اشتغال استان همدان در سال ۱۴۰۳
  • تحقق ۱۱۴ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان بهار
  • فراخوان حضور در دومین دوره کاری حرفه‌ای رایان
  • تسری امتیازات رتبه‌بندی معلمان به آموزشیاران نهضت سوادآموزی
  • تسری امتیازات قانون نظام رتبه‌بندی معلمان به آموزشیاران و راهنمایان تعلیماتی سازمان نهضت سوادآموزی
  • اجرای قانون نظام رتبه بندی معلمان در نهضت سوادآموزی
  • بیش از ۹۵۰ نفر در دوره‌های مختلف تحصیلی سوادآموزی بوشهر جذب شده‌اند