Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@11:31:52 GMT

کهگلیویه و بویراحمد، بی ثبات در وضعیت اپیدمی کرونا

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۱۲۱۷۷

کهگلیویه و بویراحمد، بی ثبات در وضعیت اپیدمی کرونا

ناسازگاری داده هادر استان کهگیلویه و بویراحمداجازه تحلیل از وضعیت اپیدمی این ویروس را از متخصصان گرفته تا به زودی شاهد پیک جدید شیوع کرونا در کشور و استان باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس طبق اعلام کمیته اپیدمیولوژی کرونا در محاسبات روند بیماری کووید-۱۹، در این گزارش و گزارشات آتی، تعداد موارد جدید روزانه مبتلای بستری و سرپایی وارد آنالیز می‌شود همچنین دسته‌بندی استان‌ها بر اساس میزان بروز در آخرین هفته انجام گرفته است و نمودار بر اساس تغییرات موارد ابتلا و مرگ در آخرین هفته نسبت به هفته قبل خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استان‌ها بر اساس میزان بروز در هفته آخر موارد بیماری به سه دسته پرگزارش، با گزارش متوسط و با گزارش پایین تقسیم شدند و روند بیماری در آن‌ها در جدول و نمودارهای مرتبط مورد بررسی قرار گرفت. تحلیل بر اساس این شاخص‌ها، احتمالی بوده و انتظار است تیم کمیته اپیدمیولوژی استان‌ها همراه با سایر شاخص‌ها و تحلیل‌های دقیق‌تر، شواهد بهتری از روند اپیدمی در استان‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور ارائه دهند.   در روند کشوری بیماری، تعداد کل موارد مرگ و ابتلا نسبت به هفته پیش کاهش یافته بود اما به نظر می‌رسد در اواخر این هفته یک پیک جدید خفیف در حال شکل‌گیری باشد.   روند مختصر صعودی یا شروع پیک خفیف و جزئی در ۱۹ استان اصفهان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، لرستان، هرمزگان، فارس، سمنان، زنجان، آذربایجان شرقی، مازندران، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، تهران، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، کردستان، خوزستان و گلستان دیده می‌شود.

همچنین روند ثبات با تغییرات مختصر صعودی در چهار استان یزد، قزوین، اردبیل و قم مشاهده شد.   تصور می‌شود در شش استان مرکزی، بوشهر، البرز، گیلان، کرمان و خراسان جنوبی روند ثبات با تغییرات مختصر و نامنظم وجود داشته است. در یک استان یعنی در استان همدان روند ثبات با تغییرات مختصر نزولی مشاهده شد.   در کهگیلویه ویراحمد ناسازگاری داده‌ها اجازه تحلیل درستی از وضعیت اپیدمی را نداد. باید مدنظر داشت که یک استان می‌تواند چندین پیک منحنی را تجربه کند.بر اساس اعلام کمیته اپیدمیولوژی کووید-۱۹ به نظر می‌رسد پیک جدید خفیفی در کشور آغاز شده است.   اینکه در استان کهگیلویه و بویراحمد چرا چنین وضعیتی بوجود آمده است، بخشی از آن به عدم توجه مردم نسبت به رعایت مسائل بهداشتی  و فاصله گذاری اجتماعی بر می گردد،که نمونه های از آن را می توان در مراسمات عروسی و تشیع جنازه ها به خوبی حس کرد و تا وضع بر همین منوال است، استان کهگیلویه و بویراحمد روی آرامش را در راه مقابله به کرونا نخواهد دید.   آغاز یک پیک جدید و خفیف در استان کهگیلویه و بویراحمد آن هم در زمان باز گشایی مدارس، می تواند شمار مبتلایان به کرونا را در سطح  استان  افزایش دهد و بشترین کسانی که در معرض این پیک قرار می گیرند کارکنان آموزش و پرورش و دانش آموزان در سطح مدارس استان هستند.   باید دید که مسئولین استان کهگیلویه و بویراحمد برای روند بوجود آمده در استان، که نمی توان تحلیل درستی از وضعیت اپیدمی در سطح استان داد،چه پاسخی در این رابطه به مردم و رسانه ها  می دهند و راهکار اداره کل آموزش و پرورش و در راس آن وزارت آموز و پرورش  برای این موضوع، که تاکید بر بازگشایی مدارس داشتند چیست.     انتهای پیام/  

منبع: دانا

کلیدواژه: استان کهگیلویه و بویراحمد وضعیت اپیدمی استان ها پیک جدید بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۲۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد.

طی حکمی از سوی دکتر چگنی؛ معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، «حمید طالبی» به عنوان «سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویر احمد» منصوب شد.

وی همچنین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب و جهاددانشگاهی شیراز تدریس دروس تخصصی رشته مهندسی نفت را برعهده داشته است.

همچنین طی حکمی جداگانه به پاس زحمات ریحان بهادر مدیرعامل سابق که از ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ تاکنون این مسئولیت را برعهده داشت قدردانی به‌عمل آمد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی کهگیلویه و بویراحمد
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • دنیای امروز نظاره‌گر پیاده شدن اسلام ناب محمدی در دانشگاه‌های غرب است
  • ۷۰ برنامه در هفته بسیج کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • اندیشه‌های الهی به دانشگاه‌های آمریکا رسید
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد