Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، وزیر نیرو دقایقی پیش و پس از افتتاح سد قدرونی راور به منظور افتتاح چند پروژه آبی و برقی و شرکت در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان وارد کرمان شد.

اردکانیان در نوزدهمین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران امروز دوشنبه هفت پروژه صنعت آب و برق استان کرمان با اعتبار ۵۰۷.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیارد تومان را افتتاح می کند.

پروژه‌های آماده بهره برداری کرمان شامل آبگیری سد قدرونی در شهرستان راور، پست ۱۳۲/۴۰۰ کیلوولت جیرفت، فاز اول پست ۲۳۰/۴۰۰کیلوولت نیروگاه شوباد کهنوج، خط انتقال ۴۰۰ کیلوولت کهنوج به جیرفت به طول ۸۹ کیلومتر مدار، خط ۱۳۲ کیلوولت اسماعیلی به فاریاب به طول ۵۷ کیلومتر مدار، یک دستگاه فیدر ۴۰۰ کیلوولت خط در نیروگاه کرمان و همچنین طرح افزایش ظرفیت پست ۱۳۲ کیلوولت محمدآباد بم است که با بهره‌برداری از آن ضمن تأمین ظرفیت انتقال و بهبود پایداری، قابلیت اطمینان شبکه به‌ویژه در جنوب استان افزایش یافته و تلفات انرژی و پایداری ولتاژ برق کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزیر نیرو اقتصاد مقاومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۲۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج

جواد نژادی گفت: مرکز معاینه فنی در شهرستان کهنوج با مساحت ۵ هزار متر مربع در حال احداث می باشد.

وی از مرکز معاینه فنی جیرفت به عنوان تنها مرکز معاینه فنی ماشین آلات سنگین در جنوب کرمان نام برد و افزود: با هدف دسترسی راحت تر مالکان و رانندگان دستگاه های سنگین حمل و نقل بار و مسافر در شهرستان های جنوب استان کرمان، ارتقای ایمنی در تردد جاده ای، حفظ محیط زیست، مرکز معاینه فنی شهرستان کهنوج با پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصد در حال احداث است.

مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج از ظرفیت پذیرش ماهانه بیش از ۲ هزار دستگاه سنگین از سوی این مرکز سخن گفت و تصریح کرد: در این مراکز، علاوه بر بازدیدهای ظاهری، شامل کیفیت آج لاستیک‌ها، شیشه‌ها و آینه‌ها و چراغ‌ها، موارد ایمنی داخل خودرو، آزمون‌های مکانیزه شامل تست ترمز، لغزش جانبی چرخ‌ها، تست آلاینده‌ها، و تست نور نیز انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • وزیر کشور: مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند
  • مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور است
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج
  • فرماندهی که در تمامی مسئولیت‌ها موفق بود
  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • اخبار سیاسی ۵اردیبهشت؛ تاکید رهبر انقلاب بر حال خوب کارگران/افتتاح «اومااویا» با حضور رئیسی
  • افزایش همکاری‌های ایران و سریلانکا با افتتاح پروژه اومایا