Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@04:42:08 GMT

رشد ۶ درصدی تولید محصولات پتروشیمی در ۵ ماه نخست سال ۹۹

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۱۲۴۸۲

رشد ۶ درصدی تولید محصولات پتروشیمی در ۵ ماه نخست سال ۹۹

به گزارش روز دوشنبه شرکت ملی صنایع پتروشیمی، «سیدجلال میرهاشمی» با اشاره به اینکه واحدهای پتروشیمی با ظرفیت مطلوبی در حال تولید هستند، اظهار کرد: بسیاری از مجتمع‌ها رشد تولید را رقم زده‌اند و در مجموع با تلاش صنعتگران پتروشیمی کشورمان پیش‌بینی می‌شود جهش تولید امسال در صنعت پتروشیمی محقق شود.

وی افزود: صنعت پتروشیمی به‌عنوان یکی از صنایع مادر از مهم‌ترین ارکان توسعه و موتور محرک بخش‌های گوناگون اقتصاد کشور است و رویکرد شرکت ملی صنایع پتروشیمی تکمیل زنجیره تولید، ایجاد تنوع در محصولات، تأمین خوراک صنایع داخلی و همچنین ارتقای ارزش سبد محصولات تولیدی در این صنعت پیشرو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه امسال با توجه به ظرفیت‌های موجود و اقدام‌های در حال انجام، همه شرایط و زیرساخت‌ها برای تحقق جهش تولید در صنعت پتروشیمی ایران فراهم شده است، گفت: افزون بر راه‌اندازی و بهره‌برداری طرح‌های جدید، با اقدام‌های انجام‌شده، بهره‌برداری حداکثری از ظرفیت تولید مجتمع‌های پتروشیمی موجود در دستور کار قرار دارد.

برچسب‌ها پتروشیمی پتروشیمی وزارت نفت توسعه ایران نفت صنایع پتروشیمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پتروشیمی پتروشیمی وزارت نفت توسعه ایران نفت صنایع پتروشیمی پتروشیمی پتروشیمی وزارت نفت توسعه ایران نفت صنایع پتروشیمی صنایع پتروشیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۲۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد

به گزارش "ورزش سه"، واگذاری 85 درصدی سهام باشگاه استقلال به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و انتخاب نماینده ویژه توسط این شرکت برای حضور در هیئت مدیره آبی‌ها این احتمال را به وجود آورد که شاید علی خطیر هم از مدیرعاملی این باشگاه برود، اما این اتفاق رخ نخواهد داد.

علی خطیر که در ابتدای فصل مدیریت باشگاه استقلال را در دست گرفته، امسال با چالش‌های زیادی مواجه بوده، اما کارش را ادامه داده و در حال حاضر نیز در راس مدیریت صدرنشین لیگ برتر است.

علی عسگری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، امروز در نخستین جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری سهام، تاکید کرد که علی خطیر به کارش در مدیرعاملی این باشگاه ادامه خواهد داد و حداقل تا یک ماه و نیم آینده (پایان فصل) تغییری اتفاق نمی‌افتد.

تغییرات در هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری سهام آبی‌ها نیز به این زودی اتفاق نمی‌افتد و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در نظر دارد تا پس از پایان فصل چنین کاری را انجام بدهد.

دیگر خبرها

  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • راه‌اندازی سه نیروگاه برق با ظرفیت ۵۸ مگاوات در صنایع بزرگ کرمانشاه
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • شرکت‌های دانش‌بنیان صنایع معدنی گرد هم می‌آیند
  • تحقق ۱۰۳ درصدی تولید در پتروشیمی ایلام
  • شرکت مگاموتور در تولید روزانه انواع پیشرانه رکورد زد
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • لزوم برندسازی محصولات برای جلوگیری از خام فروشی در مازندران
  • مشعل‌های گازی واحدهای پتروشیمی جمع آوری می شوند
  • افزایش ۳۷ درصدی میزان تولید پتروشیمی بوشهر