Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمد شریعتمداری» روز دوشنبه در صفحه توئیتر خود نوشت: برای نخستین بار با تلاش‌ و همراهی رییس سازمان برنامه و بودجه، پوشش بیمه‌اجتماعی رایگان‌ همگانی برای یک میلیون و ۴۰۰ هزار خانوار روستایی محروم از بیمه اجتماعی، محقق شد.

در دولت تدبیر و امید اقدامات گسترده ای برای حمایت از روستائیان و عشایر انجام شده است، بر این اساس، تعداد بیمه شدگان صندوق از ۶۳۹ هزار و ۶۲۲ نفر در ابتدای فعالیت دولت یازدهم به یک میلیون و ۲۰۱ هزار و ۹۶۲ نفر تا پایان تیر ماه ۱۳۹۹ افزایش یافته که بیانگر رشدی ۸۸ درصدی و معادل ۵۶۲ هزار و ۳۴۰ نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از رشد مذکور تعداد ۳۲۱ هزار و ۳۸۱ نفر مربوط به دوران فعالیت دولت یازدهم و ۲۴۰ هزار و ۹۵۹ نفر آن مربوط به دولت دوازدهم بوده است.

همچنین در دولت یازدهم ۱۴ هزار و ۵۱۴ نفر مستمری بگیر صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر بودند که این رقم تا پایان تیرماه ۱۳۹۹ به ۱۱۷ هزار و ۴۵۰ نفر افزایش یافته و در واقع ۷۰۹ درصد رشد داشته است.

برچسب‌ها توییتر صندوق بیمه تامین اجتماعی روستاییان و عشایر روستائیان توسعه روستایی محمد شریعتمداری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توییتر صندوق بیمه تامین اجتماعی روستاییان و عشایر روستائیان توسعه روستایی محمد شریعتمداری توییتر صندوق بیمه تامین اجتماعی روستاییان و عشایر روستائیان توسعه روستایی محمد شریعتمداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۲۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لردگان با اشاره به ارائه خدمت گروه‌های جهادی بهداشتی درمانی در مناطق دوردست بارز وشوارز گفت: در این طرح پزشکان عمومی، متخصص، دندانپزشک حضور داشتند.
فریبرز جباری افزود: هزینه خدمات ارائه شده ۲۵۰ میلیون تومان است.

دیگر خبرها

  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و ۵ دهک اول درآمدی در خوزستان
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • بیش از ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم ایجاد شد