Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  ایسنا، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره)  که در راستای رسالت های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تلاش‌های اجتماعی مستمری در زمینه مبارزه مقابله با کرونا داشت به کرونا مبتلا شد.

ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از ابتلای شیوع بیماری کرونا بیش از یک میلیون بسته بهداشتی میان مردم مناطق محروم، ۲ میلیون بسته بهداشتی بین داوطلبان کنکور سراسری و یک میلیون بسته غذایی حمایتی برای آسیب دیدگان ناشی از کرونا توزیع کرده است، همچنین این ستاد از ابتدای شیوع کرونا با همکاری شرکت‌های دانش بنیان برکت تولید واکسن کرونا را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 547117 برچسب‌ها كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۳۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته ویژه اینترنت ۳۰ گیگابایتی دولت برای معلمان

وزیر ارتباطات گفت: به مناسبت روز معلم، برای معلمانی که از طریق اپلیکیشن شاد فعال هستند، یک بسته اینترنتی ۳۰ گیگابایتی فعال می‌کنیم. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات، صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت، اظهار داشت: به مناسبت روز معلم، برای معلمانی که از طریق اپلیکیشن شاد فعال هستند، یک بسته اینترنتی 30 گیگابایتی فعال می‌کنیم.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • فرمان امام علی (ع) به مالک اشتر با ترجمه سید مهدی شجاعی به چاپ ششم رسید
  • زارع‌پور: بسته اینترنتی ۳۰ گیگابایتی برای معلمان فعال می‌شود
  • بسته ویژه اینترنت ۳۰ گیگابایتی دولت برای معلمان
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • آمادگی تمامی دستگاه ها برای کمک به  کشاورزان  در بارندگی پیش رو
  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • وضعیت حقوق بشر در ایران برای اولین بار به صورت مکتوب منتشر می‌شود
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • مناظره‌ای در مورد حجاب