Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@15:57:34 GMT

روز موعود؛ ملاقات دوباره بیل و زیدان در کمپ رئال

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۱۳۱۷۳

روز موعود؛ ملاقات دوباره بیل و زیدان در کمپ رئال

امروز گرت بیل با بازگشت به تمرینات رئال بار دیگر با زین الدین زیدان روبرو خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید قصد دارد هر چه زودتر با گرت بیل قطع همکاری کند و به دوران حضور هفت ساله او پایان بدهد. ستاره ای که سال 2013 با رقم 101 میلیون یورو از تاتنهام به رئال پیوست، دیگر جایی در برنامه های زین الدین زیدان ندارد و در 12 بازی انتهای فصل رئال تنها دو بار به میدان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

باشگاه رئال تاکنون تکلیف خیلی از بازیکنانی که در برنامه های زیدان قرار نداشتند را روشن کرده است و در این بین تنها گرت بیل است که همچنان بلاتکلیف به نظر می رسد.

بیل که حتی هم تیمی هایش در رئال هم می دانند دیگر جایی در ایده های زیدان ندارد، از دست باشگاه عصبانی است. او اخیرا فاش کرد که رئال اجازه جدایی به وی را در تابستان گذشته نداد و اکنون به نوعی دوست دارد تا پایان قراردادش بماند و دستمزد 17 میلیون یورویی خود را بی کم و کاست دریافت کند.

اظهارنظر بیل بازخورد خوبی در باشگاه رئال نداشت و آنها به دنبال راه چاره ای برای خلاصی از دست ستاره ولزی هستند.

 

 

 

 

پس از انجام دو بازی با تیم ملی ولز و حضوری شاداب در تمرینات این تیم، گرت بیل امروز به تمرینات رئال در کمپ والدبباس باز می گردد و با زین الدین زیدان روبرو خواهد شد. ملاقاتی که در باشگاه رئال دوست نداشتند رخ بدهد و خوشبین بودند زودتر از اینها بیل را به باشگاهی دیگر انتقال دهند.

 

در واقع همه منتظر گفت و گوی زیدان و بیل هستند در حالی که گفته می شود سرمربی فرانسوی قصد دارد به بیل اعلام کند که فصل بعد جایی در ترکیب او نخواهد داشت. یک ماه از نقل و انتقالات تابستانی باقیمانده و رئال امیدوار است در این مدت بتواند با ستاره ولزی قطع همکاری کند.

برای این مهم، باشگاه مادریدی باید حداقل دستمزد یک فصل او را به عنوان غرامت پرداخت کند. مقصد احتمالی او نیز تیمی از لیگ برتر انگلیس خواهد بود.

 

گرت بیل زیدان (سرمربی) رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گرت بیل زیدان سرمربی رئال مادرید گرت بیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۳۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن ستاره مورد علاقه رئال را از دست نمی‌دهد!

به گزارش "ورزش سه" در چند ماه گذشته، شرایط بین آلفونسو دیویس و بایرن مونیخ پیچیده‌تر شده است. به گفته رسانه‌های آلمانی این بازیکن کانادایی خواستار دستمزد نجومی است و بایرن هم با آن مخالفت کرده است.

این واقعیت که عملکرد دیویس در سال جاری نسبتاً ناامید کننده بود، همچنین به این معنی است که در حال حاضر امکان تمدید قرارداد او بعید به نظر می‌رسد.

کریستوف فروند، مدیر ورزشی بایرن‌، در گفت‌وگو با کیکر تایید کرد که بایرن به‌طور کلی تمایل دارد قرارداد دفاع چپ را که در سال 2025 منقضی می‌شود، تمدید کند.

فروند در همین مورد گفت: "ما به صحبت کردن با او ادامه می‌دهیم چون او بازیکن ماست. بیایید ببینیم در چند هفته آینده چه اتفاقی می‌افتد. هنوز هیچ توافقی وجود ندارد."

اگر دیویس از خواسته‌های خود عقب‌نشینی نکند، تمدید قرارداد در مونیخ محقق نخواهد شد. پس از آن، این ستاره کانادایی می‌تواند به رئال مادرید نقل مکان کند.

فروند در‌ پاسخ به اینکه آیا پیشنهادی برای دیویس از رئال ارائه شده یا نه، گفت: "هنوز هیچ چیز گفت‌وگوی جدیدش در مورد این انتقال وجود ندارد."

همچنین یان کریستین دریسن، مدیرعامل باشگاه، در این مورد گفت: "ما در حاشیه بازی با رئال مادرید در مورد آلفونسو دیویس صحبت نکردیم. ما هرگز در مورد بازیکنان در این زمینه صحبت نمی‌کنیم و چیزی تغییر نکرده است."

دیگر خبرها

  • ستاره رئال لنگ‌لنگان تمرین را ترک کرد
  • بایرن ستاره مورد علاقه رئال را از دست نمی‌دهد!
  • استیو مک منمن: تاثیر بلینگام از زیدان و رونالدو نازاریو در رختکن رئال مادرید بیشتر است
  • شوخی جالب مولر با ستاره رئال‌مادرید: جاسوسی می‌کنی (فیلم)
  • ستاره رئال ورزشگاه بایرن را مسخره کرد!
  • وینیسیوس جونیور: رئال مادرید به جایی جز فینال لیگ قهرمانان اروپا تعلق ندارد
  • بادشتوبر: هری کین باید ثابت کند مرد بازی‌های بزرگ است
  • زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!
  • کری ستاره بایرن برای رئال: در برنابئو صعود می‌کنیم