Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@01:56:46 GMT

آمادگی بسیج دانشجویی برای تربیت افسران جنگ نرم

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۱۳۸۷۶

آمادگی بسیج دانشجویی برای تربیت افسران جنگ نرم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان بسیج دانشجویی، محمدجواد نیک روش در نشست اختتامیه نیمه اول دوره غیرمتمرکز طرح ولایت، این طرح را تربیتی بنیادین معرفی کرد و اظهار داشت: طرح ولایت صرفا یک طرح آموزشی نیست، یک طرح تربیتی بنیادین است که زمینه حضور دانشجویان به مثابه افسران جوان جنگ نرم را فراهم می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به جایگاه ویژه حضرت آیت الله مصباح یزدی در طرح ولایت اشاره کرد و افزود: طرح ولایت مدرسه ای است که بزرگی آن به سبب بزرگی استاد این مدرسه است و عظمت حضور این استاد  نه صرفا به جهت جایگاه علمی او است، بلکه به سبب منزلت ویژه ای است که وی در تشکیلات ولایی دارد.

رییس سازمان بسیج دانشجویی تصریح کرد: زانو زدن افسران جوان جنگ نرم در چنین مدرسه ای یقینا مقدس و موثر است، چنان که خروجی های این دوره در ربع قرن اخیر برجسته و ویژه است.

نیک روش همچنین طرح ولایت را یک طرح بنیادین در جنگ نرم خواند و اظهار کرد: امسال با وجود پیش بینی برای برگزاری با کیفیت طرح ولایت به علت شیوع کرونا در کشور و حفظ سلامتی دانش پژوهان امکان برگزاری دوره بصورت متمرکز و شبانه روزی فراهم نبود و کلاس ها در قالب دیگری و بصورت نیمه متمرکز برای علاقه مندان پیش بینی شد.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در ارتباط تصویری اخیرشان با دانشجویان، به موضوع جایگاه تحریف در نقشه دشمن برای به زانو در آوردن عناصر پیشران انقلاب اسلامی اشاره کردند، امروز ضرورت بیشتری وجود دارد تا پرشورتر و با شکوه تر این طرح برگزار شود.

رییس سازمان بسیج دانشجویی حضور پرشور افسران جنگ نرم را در گام دوم ضروری تر از گام اول دانست و گفت: در گام دوم نیاز به افسران جوان بیشتراز گام اول است چون در گام اول دشمن امید داشت تا از رهیافت جنگ سخت با مسیر انقلاب اسلامی مقابله کند اما بعد از ناکامی در عرصه های مختلف جنگ سخت و نیمه سخت مانند جنگ تحمیلی روز به روز به جنگ نرم اهتمام بیشتری دارد بنابراین نیاز است تا افسران جنگ نرم نیز بیش تر آماده مقابله با دشمن باشند.

نیک روش تصریح کرد: سازمان بسیج دانشجویی آمادگی کامل خود را اعلام می کند که چه در دوران کرونا و با اقتضائات ستاد ملی مقابله با کرونا و چه پس از آن با یک قوت مضاعف، با در نظر گرفتن همه ظرفیت ها زمینه تربیت افسران جنگ نرم را در شرایط مختلف فراهم کند.

وی افزود: امیدواریم زمینه بهره مندی سایر دانشجویان در عرصه بین الملل نیز که مشتاق تقویت مبانی خود و پایداری در برابر دشمن هستند از طرح ولایت فراهم شود.

کد خبر 5017759 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدجواد نیک روش بسیج دانشجویی طرح ولایت وزارت علوم تحقیقات و فناوری سازمان سنجش سال تحصیلی جدید دانشگاه های علوم پزشکی ویروس کرونا آزمون کارشناسی ارشد آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب رشته پذیرش بدون آزمون دانشجویان دانشگاه های ایران مرکز سنجش آموزش پزشکی شهریه دانشجویان سازمان بسیج دانشجویی افسران جنگ نرم طرح ولایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۳۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی

مسئول بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی در جلسه سیاست‌گذاری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه گفت: پایگاه‌ها در سطح دانشگاه باید احیا شود و تشکیلات‌سازی، شبکه‌سازی و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم است که باید در برنامه‌ی اجرایی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، رضا نصیرزاده مسئول بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی در جلسه سیاست‌گذاری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه با تقدیر و تشکر از زحمات بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه گفت: احیای پایگاه‌ها در سطح دانشگاه اولین مطالبه‌ی من از شما است.

مسئول بسیج دانشجویی ادامه داد: تشکیلات‌سازی، شبکه سازی و جریان سازی ۳ اصل مهم است که باید در برنامه‌ی اجرایی قرار گیرد.

نصیرزاده با تأکید بر اخلاق مداری در بدنه‌ی بسیج دانشجویی گفت: دانشجوی بسیجی باید از جنبه‌های علمی، اخلاقی و اعتقادی در دانشگاه الگو قرار بگیرد و از ایجاد حاشیه پرهیز کند.

مسئول بسیج دانشجویی در پایان ضمن تأکید بر فعالیت هدفمند فضای مجازی گفت: برنامه‌های ویژه‌ای در حوزه‌ی آموزش برای تمام دانشجویان خواهیم داشت، همچنین درحال برنامه ریزی و تشکیل اتاق فکر برای بسیجیان ادوار هستیم تا ضمن استفاده از تجربیات ارتباط ما با این دانشجویان نیز حفظ شود.

هوتن حسابی مسئول بسیج دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در ادامه گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد در این مدت و با حفظ روحیه‌ی بسیجی و در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) حرکت برنامه‌های تأثیرگذاری را در سطح استان اجرا کرده است.

در این جلسه اعضای شورای حوزه و پایگاه‌ها به بیان نظرات و برنامه‌های خود در ماه‌های آینده پرداختند و در پایان نیز از خادمین کاروان شهید عباس دانشگر که در اردوی راهیان نور حضور فعال و مؤثر داشتند تجلیل به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد
  • آموزش مهارت تیراندازی به ۱۰ هزار دانش آموز قزوینی
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد