Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «انوشیروان محسنی بندپی» روز دوشنبه در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان با اشاره به ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان تهران در قالب جشنواره شهید رجایی گفت: به ازای هر کدام از موضوعات اصلاح نظام اداری، اقتصاد مقاومتی، تدوین و پیگیری برنامه های توسعه استان و مقابله با شیوع بیماری کرونا دستگاه های برگزیده استان مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی ادامه داد: در انتخاب دستگاه های برتر نقش بدنه کارشناسی را نباید نادیده گرفت، چرا که کارشناسان زحمات دستگاه ها را به منصه ظهور می رسانند؛ از اینرو در ارزیابی باید به این نکات توجه کرد.
 
استاندار تهران خاطرنشان کرد: اثربخشی اقدامات باید ملاک عمل و اریابی قرار گیرد، همچنانکه مقام معظم رهبری نیز در موضوع آسیب های اجتماعی نسبت به اثرگذاری اقدامات تاکید داشته اند؛ چرا که رضایتمندی و رفاه شهروندان در پی اقدامات موثر فراهم می شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۷ شهریور گفت: مجاهدت شهدا زمینه آرامش، عزت و افتخار را برای ایران اسلامی فراهم کرد.

جلسه شورای راهبردی توسعه مدیریت استان تهران با موضوع برگزاری جشنواره شهید رجایی  امروز- دوشنبه در محل استانداری تهران برگزار شد.

به منظور شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ‌و ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی و نهادینه‌کردن فرهنگ ارتقاء و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سطوح مختلف از طریق تقدیر و تشویق آنها، به استناد آیین‌نامه اجرایی مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری (موضوع تصمیم‌نامه شماره ۴۲۲۵‌/۴۴۳۲۷ تاریخ ۱۴‌/۱‌/۱۳۸۹، وزیران محترم عضو کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک) و دستورالعمل‌های اجرایی مربوط در خصوص ارزیابی عملکرد، بخشنامه جشنواره شهیدرجایی سالانه ابلاغ و جشنواره شهید رجایی در سطح ملی، دستگاهی و استانی برگزار می شود.

برچسب‌ها استانداری تهران انوشیروان محسنی بندپی جشنواره شهید رجایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری تهران انوشیروان محسنی بندپی جشنواره شهید رجایی استانداری تهران انوشیروان محسنی بندپی جشنواره شهید رجایی جشنواره شهید رجایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۴۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم افزایش ترانزیت خارجی از مسیر ایران/ رشد ۴۷ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین

گمرک ایران اعلام کرد: ترانزیت خارجی از مسیر ایران در اولین ماه از سال ۱۴۰۳ با تدوام شیب افزایشی در ماه‌های اخیر، به رقم یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن رسید.

به گزارش ایسنا، طبق اعلام روابط عمومی گمرک ایران، این میزان ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۷ درصد افزایش نشان می دهد.

بر اساس این گزارش، بیشترین میزان ترانزیت خارجی در مدت یاد شده از مبدا گمرکات پرویزخان در استان کرمانشاه، شهید رجایی و باشماق در استان کردستان انجام گرفته است.

این گزارش می افزاید: در فروردین ماه سال جاری، ۴۸۶ هزار تن کالا از مبدا گمرک پرویزخان، ۳۷۷ هزار تن از مبدا گمرک شهید رجایی و ۲۰۳ هزار تن از مبدا گمرک باشماق ترانزیت شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • قطع‌نامه‌ای در حوزه تاب‌آوری و مدیریت بحران برای مسئولان تدوین می شود
  • عملکرد فصل معیشت و رفاه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • پلیس تهران: اتوبان خرازی باز شد/ این بزرگراه همچنان مسدود است
  •  اتوبان شهید خرازی مسدود شد | شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی مازندران
  • تداوم افزایش ترانزیت خارجی از مسیر ایران
  • مسئولان قانون را در اولویت امور خود قرار دهند
  • تداوم افزایش ترانزیت خارجی از مسیر ایران/ رشد ۴۷ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه در بازدید از بندر شهید رجایی