Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان عملکرد فدراسیون سوارکاری را مثبت ارزیابی کرد و ابراز امیدواری کرد که سوارکاری ایران بتواند به سبد مدال آوری ورزش کشور در رویدادهای مهم از جمله بازی های آسیایی اضافه شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان ،مهدی علی نژاد در مجمع سالیانه فدراسیون سوارکاری  عملکرد سوارکاری را روبه رشد و تعالی ارزیابی کرد و افزود: سوارکاری یکی از رشته هایی است که پیامبر گرامی اسلامی یاد دادن این ورزش را به فرزندان توصیه کرده است و فلسفه این مهم در آن زمان توجه دادن به آمادگی برای رزم بوده است و اکنون شکل رزم تفاوت پیدا کرده اما در شکل مهارت تغییری بوجود نیامده است و در این رشته هم رابطه انسان با اسب یک رابطه فوق العاده و ویژه است و آنها که این تجربه را سپری کرده اند حاضر نیستند دست از سوارکاری بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه فدراسیون سوارکاری در دوره های مختلف با فراز و نشیب همراه بوده است تصریح کرد: از زمان حضور خلیلی در راس فدراسیون این رشته روند رو به رشدی داشته و اتفاقات خوبی از جمله قرنطینه رقم خورده است.

 علی نژاد تنوع رشته های مختلف در این فدراسیون را مورد توجه قرار داد و با بیان اینکه این رشته یک ورزش المپیکی است و در قالب بازی های آسیای هم قرار دارد، ابراز امیدواری کرد که در زمره رشته های مدال آور ایران هم قرار گرفته و به سبد مدال آوری ورزش کشورمان در رویدادهای مهم اضافه شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان در ادامه، بحث میکرو چیپ گذاری را مورد توجه قرار داد و توضیح داد: با توجه به اختلافاتی که بین فدراسیون سوارکاری و وزارت جهاد کشاورزی در موضوع میکروچیپ گذاری وجود داشت با پیگیری وزارت ورزش و جوانان و محوریت معاونت محترم اول رییس جمهور مصوب شد که میکروچیپ گذاری هم از نگاه فدراسیون وهم وزارت جهاد کشاورزی بصورت مستقل انجام شود و این توافقی که حاصل شده لازم الاجرا بوده است و وزارت ورزش و جوانان در این راستا حمایت لازم را از فدراسیون سوارکاری انجام خواهد داد.

علی نژاد تصویب دستورالعمل مربوط به تاسیس باشگاه های سوارکاری را در وزارت ورزش و جوانان مهم ارزیابی کرد و گفت: این دستورالعمل باشگاه های سوارکاری را تقویت می کند و راه حضور بخش خصوصی برای فعالیت در این رشته زیبا را فراهم می آورد.

وی در پایان با بیان اینکه فعالیت های خوب و آینده نگرانه ای هم برای کودکان در رشته سوارکاری انجام شده است ابراز امیدواری کرد که ورزش زیبا و مفرح سوارکاری ایران روز به روز با گسترش بیشتری همراه شود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فدراسیون سوارکاری مهدي علي نژاد علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۴۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان اسبق ایران درگذشت

به گزارش همشهری آنلاین، روابط عمومی فدراسیون جودو نوشت: امیر ملکی‌پور قهرمان اسبق سنگین وزن تیم ملی جودو کشورمان به دلیل عارضه قلبی شب گذشته (جمعه هفتم اردیبهشت ماه) درگذشت.

ملکی پور سال‌ها عضو تیم ملی جوانان و بزرگسالان بود، وی مدال طلای مسابقات جوانان آسیا،چندین مدال در تورنمنت‌های مختلف و چندین دوره قهرمان مسابقات قهرمانی کشور بوده است.

خبرورزشی ضایعه درگذشت مرحوم ملکی‌پور قهرمان اسبق جودو جوانان آسیا را خدمت خانواده مرحوم ملکی‌پور و خانواده بزرگ جودو تسلیت گفت.

کد خبر 847413 برچسب‌ها جودو ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • قهرمان اسبق ایران درگذشت
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران
  • روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس برگزار شد
  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند
  • معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس