Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مریم یگانه عصر امروز درباره انعقاد تفاهم‌نامه حمایت از کسب و کار خانگی بانوان هرمزگانی گفت: این تفاهم نامه در راستای اجرای سند ارتقاء وضعیت زنان و خانواده استان هرمزگان و با هدف حمایت از اشتغال بانوان و کسب و کار در فضاهای مجازی فی ما بین اداره کل پست استان و دفتر امور زنان و خانواده استانداری هرمزگان منعقد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هدف از انعقاد این تفاهم نامه توسعه همکاری ها و سهولت در قبول و توزیع محصولات تولید شده توسط بانوان استان هرمزگان است.

 

مدیرکل زنان و خانواده استانداری هرمزگان تصریح کرد: بر اساس این تفاهم نامه ارسال تولیدات و محصولات مشاغل خانگی زنان صاحب کسب و کار توسط پست انجام می گیرد.

یگانه همچنین با اشاره به طرح حمایت از زنان کارآفرین خاطر نشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری نمایشگاه های حضوری، با استفاده از بازار آنلاین ایجاد شده توسط پست، از این پس فروش محصولات در فضای مجازی انجام می پذیرد.

در ادامه عبدلی، سرپرست اداره کل پست استان هرمزگان ضمن اعلام آمادگی مجموعه پست استان در آماده سازی محصولات و تولیدات بانوان، همچنین قبول و توزیع  مرسولات پستی، گفت: پست این آمادگی را دارد که به بانوان در خصوص نحوه آماده سازی و بسته بندی مرسولات و تولیدات خود آموزش کامل را ارائه نماید.

شایان ذکر است که در تفاهم نامه فی مابین، پست استان بندهای زیر را مکلف شد تا دوره برگزاری آموزشی و مشاوره‌ای مورد نیاز برای جامعه هدف در حوزه تجارت الکترونیک، جمع آوری مرسولات پستی در محل استقرار زنان کارآفرین در روستاها و شهرهای استان،
 قبول، ارسال و توزیع محصولات و مرسولات پستی مشاغل خانگی، اختصاص فضای الکترونیکی (غرفه مجازی) در سامانه بازار الکترونیک پست ebazar، استفاده از ظرفیت فضا و امکانات تبلیغاتی پست به منظور تبلیغ کالا و محصولات تولیدی بانوان کارآفرین را به انجام رساند.
 
در پایان جلسه نمایندگان "صنعت، معدن و تجارت"، "تعاون، کار و رفاه اجتماعی"، "جهاد کشاورزی"، "میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری" سوالات خود را درخصوص چالش های پیش روی در بستر فروش اینترنتی با سرپرست اداره کل پست هرمزگان به بحث و گفتگو  گذاشتند.

انتهای پیام/88055

منبع: فارس

کلیدواژه: فروش اینترنتی محصولات تولیدی زنان هرمزگان تفاهم نامه پست استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۵۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در راستای ایجاد و گسترش تعامل و همکاری‌های علمی - تحقیقاتی و آموزشی، تفاهم‌نامه‌ای بین دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس با امضای آرش رنجبران رئیس دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و حمید قاطع مدیرعامل شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس منعقد شد.

این تفاهم‌نامه با هدف راه‌اندازی مرکز تحقیق، توسعه و توانمندسازی شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس و استفاده بهینه از توانمندی‌های علمی، فنی، آموزشی و پژوهشی با محور سکوی «ست» منعقد شده است.

همکاری در زمینه برگزاری همایش مشترک و تشکیل دوره‌های تخصصی و آموزشی، انجام طرح‌های مشترک تحقیقاتی و مطالعاتی، همکاری در زمینه تألیف، ترجمه اسناد، کتب و مدارک علمی - آموزشی، ارائه دوره‌های آموزشی مشترک به‌منظور تربیت نیروی انسانی متخصص در مقاطع مختلف تحصیل، همکاری در زمینه دوره‌های کارآموزی و کارورزی دانشجویان و انجام پروژه‌های پژوهشی در قالب پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی و جهت‌دهی پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی به سمت نیاز‌های شرکت از موضوعات این تفاهم‌نامه است.

این تفاهم‌نامه در ۱۴ ماده و به مدت یک سال به امضای طرفین رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • نوای ساز ارکستر سمفونیک تهران در قلعه فلک‌الافلاک می‌پیچد
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • از رکوردها تا یک تفاهم‌نامه تئاتری و...
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  • با سازوکارهای اقتصادی فعلی جامعه، کارگر غالباً با مشکل مواجه می‌شود
  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال
  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • امضای تفاهم نامه طرح فیبر نوری در بیرجند