Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@23:06:18 GMT

واکنش جدید دیدیه دشان به انتقادات از گریزمان

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۱۶۲۱۵

واکنش جدید دیدیه دشان به انتقادات از گریزمان

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه از آنتوان گریزمان در برابر انتقادات دفاع کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه شنبه شب در چهارچوب رقابت های لیگ ملت های اروپا به مصاف سوئد رفت و موفق شد به سختی و با تک گل کیلیان امباپه این تیم را شکست دهد. با این حال آنتوان گریزمان می توانست در دقایق پایانی مسابقه خیال قهرمان جهان را راحت کند اما پنالتی این بازیکن از دست رفت؛ موضوعی که یک زنگ خطر دیگر برای مهاجم بارسلونا خواهد بود که اخیراً عملکردش در تیم باشگاهی خود نیز با انتقاداتی روبرو شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دیدیه دشان که بعد از بازی برابر سوئد از آنتوان گریزمان حمایت کرده بود حالا یک بار دیگر و پیش از آغاز تقابل با کرواسی نیز این کار را انجام داده است. سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه در این باره گفت: " من هیچ شکی به گریزمان ندارم. او می‌داند که مقابل سوئد بهترین بازی خود را انجام نداد اما در دیدار روز سه شنبه می تواند آن را جبران کند. در مورد گریزمان تصمیمی خواهم گرفت که هم در مورد او و هم برای تیم کاملاً مناسب باشد."

 

 

 



دشان در ادامه پیرامون پنالتی های از دست رفته آنتوان گریزمان نیز گفت: " وقتی پیروز می شویم آن را با لبخند جشن می گیریم. شاید او در این قسمت از بازی کمی اعتماد به نفسش را از دست داده باشد. با این حال آخرین پنالتی مهم او برای ما به تور دروازه حریف چسبیده بود. همچنین چنین اتفاقی اهمیت و اعتبار گریزمان در تیم ملی فرانسه را زیر سوال نخواهد برد."

تیم ملی فرانسه دشان (سرمربی) آنتون گریزمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی فرانسه دشان سرمربی آنتوان گریزمان تیم ملی فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۶۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع ضدصهیونیستی در دانشگاه سوربن فرانسه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از پاریس؛ در ادامه جنبش‌های ضدصهیونیستی دانشجویان، امروز دانشگاه سوربن پاریس هم به پا خاست. دانشجویان با تعطیلی کلاس‌های درس در مقابل دانشگاه تجمع کردند. اسرائیل قاتل و مکرون همدست اسرائیل، از جمله شعارهای دانشجویان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • زرنگ‌بازیِ سعید آقاخانی در نون‌خ ۵ که شاید متوجهش نشده‌اید
  • انتقادات پهلوی به قاجاریان به‌خاطر امتیازدادن به بیگانگان!
  • فوتسال ایران درجام‌جهانی موفق می‌شود/برخی انتقادات غیرمنصفانه بود
  • رکورد جدید زندانیان در فرانسه
  • زرنگ‌بازی سعید آقاخانی در «نون خ ۵»
  • فیلم| پلیس فرانسه هم به جان دانشجویان دانشگاه سوربن افتاد
  • بدترین خبر برای فرانسه 6 هفته پیش از یورو
  • تجمع ضدصهیونیستی در دانشگاه سوربن فرانسه
  • واکنش کنایه آمیز مقام دولتی به انتقادات مجلس از قیمت دلار و وضعیت بازار ارز
  • رییس‌جمهور فرانسه به آلمان می‌رود