Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اختصاصی رکنا،صبح امروز پدر و مادر دختر بچه ای پنج ساله اهل روستای شین آباد میاندوآب،که چند ماه قبل توسط یک نوجوان به قتل رسیده بود؛ با حضور در دادگستری میاندوآب از قاتل فرزندشان اعلام گذشت کردند.

قتل در شین آباد در یک روز سرد زمستانی

اواسط بهمن ماه سال 98 ، مادر و پدر دختر بچه پنج ساله ای متوجه تاخیر او در برگشت به خانه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دخترک که برای بازی به جلوی در خانه شان رفته بود،ناگهان ناپدید شده بود و با طولانی شدن غیبت او،پدر و مادرش موضوع را به پلیس اطلاع دادند و تحقیقات ماموران نیروی انتظامی برای پیدا کردن ردی از دخترک آغاز شد.

در تحقیقات محلی مشخص شد که دختربچه آخرین بار با پسرعموی پدر خود به نام رضا دیده شده است.به این ترتیب رضا به عنوان تنها مظنون پرونده مورد بازجویی قرار گرفت.

قتل دختر بچه با وسوسه النگوهایش

رضا که در مراحل اولیه بازجویی از بیان حقیقت طفره می رفت،سرانجام لب به اعتراف گشود و پرده از راز جنایت هولناک خود برداشت و گفت:«مدتی بود که برق النگوهای دختربچه چشمانم را گرفته بود و منتظر فرصتی بودم که آنها را از دستش دربیاورم و سرقت کنم.صبح روز حادثه دخترک را مشغول بازی در کوچه دیدم.او تنها بود و برای همین با خودم فکر کردم که موقعیت برای ربودن النگوهایش مناسب است.به او گفتم می خواهم برایش خوراکی بخرم و با این وعده به بهانه رفتن به بقالی،او را همراه خودم با نزدیکی کانال آب روستا بردم.می خواستم در آن محل خلوت النگوها را از دستش دربیاورم اما یکدفعه او شروع به داد و بیداد کرد.من هم سریع النگوها را از دستش بیرون کشیدم و او را به داخل کانال آب پرتاب کردم.»

بعد از اعترافات هولناک قاتل 15 ساله، جسد طفل بی گناه کشف شد و متهم راهی زندان شد.

بخشش بی قید و شرط

در حالی که روند قانونی رسیدگی به پرونده در حال انجام بود،صبح روز دوشنبه پدر و مادر دختربچه به دادگستری میاندودآب رفته و از قاتل فرزندشان اعلام کردند و حتی تقاضای دیه هم نکردند.

این زوج جوان که به جز دختربچه یک فرزند دوازده ساله هم دارند انگیزه خود را از بخشش قاتل رضای خدا اعلام کردند

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو محرم قتل قاتل پلیس جنایت سرقت حادثه زندان اخبار حوادث قتل قاتل دختر انگیزه گذشت شین آبادی عکس ایران دختر ساعت قتل اخبار تهران جوان عجیب مرد ریحانه پارسا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۶۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و یک مجروح در تصادف رخ به رخِ محور زرند ـ رفسنجان

امین عربپور رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان زرند گفت: به دنبال گزارش مردمی در ساعت ۱۲:۰۹ ظهر امروز مبنی بر حادثه رانندگی رخ به رخ وانت مزدا و کمپرسی در محدوده روستای کریم آباد در محور زرند رفسنجان، بلافاصله دو تیم فوریت‌های پزشکی به محل حادثه اعزام شدند.
 
وی افزود: متاسفانه یکی از سرنشینان وانت که خانم ۷۵ ساله‌ای بود، به علت شدت جراحات در دم جان خود را از دست داد و راننده وانت که مرد ۸۰ ساله‌ای بود، بعد از رها سازی با تلاش پرسنل اورژانس و انجام اقدامات اولیه به منظور ادامه درمان به بیمارستان سینای زرند منتقل شد که حال عمومی وی مساعد گزارش شده است.

عرب پور تصریح کرد: علت وقوع حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • شناسایی قاتل کشتی تایتانیک در یک عکس ۱۱۲ ساله
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • شناسایی قاتل کشتی تایتانیک در یک عکس 112 ساله (+عکس)
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغی در اصفهان
  • یک کشته و یک مجروح در تصادف رخ به رخِ محور زرند ـ رفسنجان
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • اذعان ارتش صهیونیستی به کشته و زخمی شدن 3 نظامی خود در غزه
  • دست‌درازی به دختر خردسال توسط پدر | مادر با مفتول شوهرش را کشت!
  • هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در غزه
  • رابطه عاشقانه در خیابان گاندی به خون کشیده شد/ قاتل اعتراف کرد