Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: طرح‌های ملی مناطق آزاد قشم و کیش در استان هرمزگان، روز پنجشنبه بیستم شهریور، از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور افتتاح خواهند شد.

فریدون همتی صبح امروز(۱۸ شهریورماه) در جمع خبرنگاران، در تشریح این خبربا بیان اینکه تا پایان سال حداقل برای ده پنجشنبه آمادگی افتتاح و بهره برداری از پروژه های متعدد استان را داریم، عنوان کرد: تعداد ۱۴ پروژه در منطقه آزاد قشم با اعتبار ۱۱ هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال و همچنین اعتبار ارزی ۳۴۰ میلیون یورو و اشتغالزایی برای ۳۵۴۱ نفر به بهره برداری خواهند رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مهمترین پروژه ای که به نمایندگی از سایر پروژه‌ها افتتاح می‌شود، پایانه صادراتی ترمینال نفتی دیرستان با ظرفیت تولیدی شش و نیم میلیون بشکه نفت به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار هرمزگان افزود: ترمینال کانتینری، شرکت تولیدی بتن، بهسازی معابر، احداث و بازسازی مدارس در سطح جزیره، احداث پارک محلات و پارک های خطی ساحلی، زمین های ورزشی، هتل و آپارتمان از جمله دیگر پروژه هایی است که در جزیره قشم افتتاح می‌شوند.

همتی تصریح کرد: در منطقه آزاد کیش نیز ۱۱ طرح با بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار، افتتاح خواهد شد.

وی گفت: طرح‌های تولیدی مرکز نوآوری کیش، اجرای کابل فیبر نوری دریایی پشتیبان جزیره کیش به طول ۲۳ کیلومتر، توسعه شبکه زیرساخت فیبر نوری، هتل پنج ستاره پانوراما، شرکت تولیدی و مونتاژ سیستم های برودتی، پروژه تولید مبلمان منزل و سرویس چوبی، مجتمع های مسکونی پرشین آسمان، ستاره برج یک و دو و خانه، بازار پارسیس و باند هلیکوپتر از پروژه‌هایی هستند که در جزیره کیش به بهره‌برداری می‌رسند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۷۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند

حاج عباس ایرانمنش از یادگاران دوران دفاع مقدس و رئیس شورای اسلامی شهر زرند در حاشیه آیین افتتاح این باشگاه کوهنوردی گفت: رسیدن به قله هدف بسیار شیرین و لذت‌بخش است.

وی به سختی‌های کوهنوردان برای صعود به هر قله اشاره کرد و افزود: یک گروه کوهنوردی با تلاش و علاقه برای صعود کردن به قله فعالیت و تلاش می‌کند.

وی تصریح کرد: بیش از ۵۰۰ کوهنورد در شهرستان زرند در حال فعالیت هستند که افتتاح این باشگاه نقطه امیدی برای پیشرفت روزافزون در این رشته و همچنین پرورش استعداد‌های نهفته است.

در مراسم افتتاحیه جمعی از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار، ایثارگران و علاقه‌مندان به ورزش حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند