Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@05:25:30 GMT

روند صعودی مبتلایان به کرونا در پیرانشهر آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۱۷۷۲۰

روند صعودی مبتلایان به کرونا در پیرانشهر آغاز شد

دکتر مجید کاسیان‌زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در اواخر مرداد و اوایل شهریورماه جاری، روند ابتلا به بیماری کرونا در پیرانشهر نزولی بود به نحوی که در هفته آغازین شهریور، تعداد بستری ها در این شهرستان به مدت یک هفته، به صفر رسید.

وی اضافه کرد: با این وجود، طی ۲۴ ساعت گذشته، سه بیمار مبتلا به کرونا در بخش ایزوله این بیمارستان بستری شده که ۲ تن از آنان کمتر از ۳۵ سال سن دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر با اشاره به فوت یک بانوی ۴۷ ساله پیرانشهری بر اثر کرونا طی دیروز، دوشنبه بیان کرد: هفته گذشته این بانوی ۴۷ ساله با بیماری زمینه ای و حال نامساعد به بیمارستان پیرانشهر مراجعه کرده بود که به دلیل وخامت حال، به ارومیه اعزام شد و متاسفانه روز دوشنبه فوت کرد.

کاسیان زاده با اشاره به بازگشایی مدارس در روزهای اخیر اظهار کرد: کارشناسان شبکه بهداشت در روزهای اخیر به طور منظم از مدارس بازدید کرده و مشاهده کرده اند که در برخی موارد، پروتکل‌های بهداشتی به خوبی رعایت نشده که در صورت ادامه وضع کنونی ناچار به اتخاذ تصمیم جدید و گزارش وضع موجود به استان خواهیم بود.

وی یکی از اصلی ترین عوامل افزایش آمارهای ابتلا به کرونا در پیرانشهر را بی توجهی به استفاده از ماسک اعلام کرد و گفت: متاسفانه شهروندان در این شهرستان رعایت فاصله گذاری اجتماعی را فراموش کرده اند و این موضوع با بازگشایی مدارس، خطر افزایش آمارها را پی دارد و احتمال می رود با ادامه وضع کنونی شاهد پیک بعدی کرونا در شهرستان باشیم.

پیرانشهر در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد و به دلیل وجود مرز تمرچین و بازارچه مرزی و جاذبه های طبیعی گردشگری، تردد مسافران و گردشگران در این منطقه بیشتر است.

این موضوع باعث شده طی ماه‌های گذشته پیرانشهر همواره جزو شهرهایی با بیشترین آمار ابتلا به نسبت جمعیت در استان باشد.

برچسب‌ها کرونا پیرانشهر بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا پیرانشهر بهداشت و سلامت کرونا پیرانشهر بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۷۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند نفر از تهران به حج می‌روند؟

سرپرست اداره کل حج و زیارت استان تهران با اعلام اینکه سهمیه حج استان تهران در سال ۱۴۰۳ حدود ۱۵ هزار نفر است، از آغاز اعزام این زائران از ۲۴ اردیبهشت‌ماه خبر داد.

محمدرضا حاجی‌علیزاده به ایسنا گفت: در استان تهران و شهرستان‌های تابعه حدود ۱۵ هزار زائر در قالب ۱۰۶ کاروان به حج ۱۴۰۳ اعزام می‌شوند، که ۶۲ کاروان «مدینه قبل» و ۴۴ کاروان «مدینه بعد» خواهند بود.

به گفته سرپرست اداره کل حج و زیارت استان تهران،  نخستین پرواز کاروان‌های «مدینه قبل» از ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ خواهد بود و پروازهای کاروان‌های «مدینه بعد» نیز از ۴ خردادماه ۱۴۰۳ آغاز می‌شود.

حاجی علیزاده افزود: پروازهای برگشت کاروان‌های حج تهران احتمالا از اوایل تیرماه آغاز می‌شود.

سهمیه حج ایران امسال بیش از ۸۷ هزار نفر تعیین شده است که از این تعداد حدود ۸۵ هزار نفر زائر و بقیه عوامل خدماتی حج هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برخورداری ۸۷ درصدی خانوارهای روستایی شهرستان پیرانشهر از راه آسفالت
  • صعودی شدن روند ولادت در استان بوشهر پس از ۷ سال
  • شاخص کل بورس به روند صعودی باز خواهد گشت؟ + فیلم
  • سرک دلار به کانال ۶۰
  • قیمت هر کیلو گندم ۱۷ هزار و پانصد تومان/ آغاز خرید از هفته آینده
  • روند ولادت در استان بوشهر صعودی شد
  • تحلیل روند بازار سهام در هفته‌ای که گذشت
  • صادرات استان زنجان صعودی شد
  • چند نفر از تهران به حج می‌روند؟
  • شیب تند کاهش قیمت خودرو در بازار / ریزش سنگین پژو پارس