Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه فردوسی مشهد در اطلاعیه‌ای، نحوه ارائه دروس عملی و آزمایشگاهی را در سال تحصیلی جدید اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه فردوسی مشهد در اطلاعیه ای، نحوه ارائه دروس عملی و آزمایشگاهی را در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ را اعلام کرد.

براساس این اطلاعیه، دروس عملی یا آزمایشگاهی که به هیچ عنوان قابلیت ارائه و برگزاری به شیوه مجازی را ندارند، می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به صورت فشرده، کوتاه مدت و بدون ایجاد ازدحام درسی و در آغاز نیمسال برگزار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این اطلاعیه اعلام شده است که امکان برگزاری دروس عملی و آزمایشگاهی ناتمام مانده از ترم گذشته، با هماهنگی دانشجویان وجود دارد. دانشجویان می‌توانند برای حضور در دانشگاه در روز‌های پنجشنبه هم اعلام آمادگی کنند.

دانشکده‌های مربوطه باید فهرست دانشجویان متقاضی خوابگاه را به همراه درخواست خود تا ۲۹ شهریور به معاونت آموزشی دانشگاه ارسال کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه فردوسی مشهد سال تحصیلی جدید دروس عملی آموزش غیرحضوری دروس عملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۸۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: در این اردو که به همت مدیریت تعالی فرهنگی دانشگاه و با هدف ارائه خدمات درمانی، آموزشی و فرهنگی به روستاییان برگزار شد، دانشجویان داوطلب در بخش خدمات آموزشی و بهداشتی آموزش هایی، چون راه‌های پیشگیری از بیماری سالک، درمان شته، آموزش به مادران باردار، اهمیت جوانی جمعیت و بحث فرزند آوری را به مردم روستا ارائه دادند.

زحمتکش افزود: درحاشیه این اردو، گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ضمن زیارت از مزار شهدا با خانواده شهید والامقام رضا دامرودی دیدار و ضمن ادای احترام به مقام شامخ این شهید با آنان گفتگو و از ایثار و فداکاری شهید تجلیل کردند.

مدیر تعالی فرهنگی دانشگاه نیز با قدردانی  از زحمات و تلاش‌های دانشجویان جهادگر، اعلام کرد که این اردو‌ها به طور مستمر در مناطق محروم شهرستان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • انتفاضه دانشجویان فرانسوی در حمایت از فلسطین
  • بانوی خیراندیش مشهدی منزل خود را به بنیاد دانشگاهی فردوسی اهدا کرد
  • گسترش فرهنگ ایران زمین در پیوستگی ملی
  • کیفیت رشته‌های پیراپزشکی ضامن سلامتی جامعه است
  • دوران حفظ دروس گذشته است/ مطالعات باید مبتنی‌بر اطلاعات روز، ارتباطات و اینترنت باشد
  • دوران حفظ کردن دروس گذشته است/ مطالعات باید مبتنی‌بر اطلاعات روز، ارتباطات و اینترنت باشد
  • تصمیم‌گیری‌های کلان زیارتی با کمک «مرکز ملی داده‌های زیارت»
  • ابراز نگرانی کمیسر عالی‌ حقوق بشر سازمان ملل از نحوه برخورد با دانشجویان معترض
  • بازنگری در بودجه دانشگاه‌ها؛ طرح جمهوریخواهان برای فشار به دانشجویان ضدصهیونیستی
  • برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار