Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@08:35:19 GMT

قدردانی وزیر علوم از استاندار البرز

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۱۸۷۷۴

قدردانی وزیر علوم از استاندار البرز

به گزارش روز سه شنبه اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، در متن این پیام آمده دکتر منصور غلامی خطاب به عزیزاله شهبازی استاندار البرز آمده است : با احترام، توفیق خدمت به نیکوترین و شایسته ترین مردم در نظام اسلامی فرصت گرانبها و پرافتخاری است که افزون بر خشنودی آنها، رضایت پروردگار متعال را در پی خواهد داشت و به یقین، کسانی موفق و سربلند خواهند بود که بتوانند به خوبی از این فرصت برای جلب رضایت خداوند و خدمت صادقانه و موثر به مردم نهایت استفاده را ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طور حتم کار برای رضای خداوند بدون اجر و پاداش نخواهد ماند.
تلاش خالصانه و صادقانه جنابعالی تجسم وظیفه شناسی و پژواک دانایی و تعهد است. ثمره این بذر درخت امیدی است که به بار می نشیند و نویدبخش آینده ای پرنشاط و زیباست. نیل به آرزوهای بزرگ ملی نیازمند فکر روشن، عزم راسخ، اراده ای استوار و شجاعت و اخلاص است. در طول زمان برنامه ریزی اجرای آزمون های سراسری ورود به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی اهتمام و همدلی و مجاهدت تمامی نهادهای مددکار و یاری دهنده تقدیر شدنی است.
بدین وسیله از تلاش و کوشش بی دریغ جنابعالی و همکاران محترم آن نهاد به ویژه مشارکت تاثیرگذار در ایجاد همدلی ملی در برگزاری آزمون سراسری دانشگاه ها، با رعایت حداکثری الزامات بهداشتی که نمادی از استمرار جریان علمی در کشور است، قدردانی و تشکر می کنم.
 

برچسب‌ها عزیز الله شهبازی  وزیر علوم تحقیقات و فن آوری کنکور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کنکور کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۸۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان سنجش: داوطلبان متخلف بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم می شوند

به گزارش صدای ایران،عبدالرسول پورعباس، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش کشور، با اشاره به تخلفات آزمون سراسری اظهار کرد: امسال ۴ مورد تخلف در آزمون سراسری از سوی داوطلبان گزارش شده، سال گذشته این رقم حدود ۱۰۰۰ مورد بود، امسال با استفاده از تجهیزات ضریب تخلفات کاهش داشته است.

معاون وزیر علوم بیان کرد: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ سال زندان مواجه خواهند شد.

دیگر خبرها

  • با تخلفات کنکور امسال بلافاصله برخورد شد
  • قدردانی وزیر علوم از دست‌اندرکاران حفظ سلامت کنکور
  • رقابت داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد اسلامی یزد
  • رئیس سازمان سنجش: داوطلبان متخلف بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم می شوند
  • بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی رقابت کردند
  • محرومیت یک تا ۱۰ سال از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف کنکور
  • ۱۰ سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در کنکور
  • ۶۳ درصد داوطلبان کنکور در لرستان دختران هستند
  • اعمال محرومیت یک تا ۱۰ سال از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در آزمون سراسری
  • ۱۰ سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در آزمون سراسری