Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@03:29:22 GMT

توام بودن علم و ایمان، نخستین درس مکتب شهید سلیمانی

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۱۹۶۷۱

توام بودن علم و ایمان، نخستین درس مکتب شهید سلیمانی

ایسنا/کرمان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی و مکتب سلیمانی می تواند از ما دستگیری و هدایت کند و نخستین درس این مکتب توام بودن علم و ایمان است که شهید سلیمانی آن را در حد اعلای خود داشت.

دکتر"محمدصادق بصیری" صبح امروز ۱۸ شهریورماه در مراسم افتتاحیه اولین جشنواره ملی فرهنگی هنری "علمدار" یادواره سردارسپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: شهید سلیمانی صاحب مکتب نجات بخشی است و یکی از درس هایی که از شهید می گیریم، ارتباط دانش و فرهنگ با راهبری و هدایت گری شهید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تجلی گاه علم و ایمان در گلزار شهداء حاصل شده، افزود: علم و ایمان دو بال پرواز انسان هستند و باید علم و ایمان با هم باشد و باید کسی دست ما را بگیرد و هدایت نماید.

بصیری با اشاره به اینکه اگر خودخواه باشیم دانش فقط وسیله خودخواهی ما می شود، تصریح کرد: علم مایه هدایت است اما انسان باید به لوازم آن ملتزم باشد و باید راه جوئی و راهبری را از پیامبران یاد بگیریم.

معاون استاندار کرمان بیان کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی و مکتب سلیمانی می تواند از ما دستگیری و هدایت کند و نخستین درس این مکتب توام بودن علم و ایمان است که شهید سلیمانی آن را در حد اعلای خود داشت.

وی اظهار کرد: عدم توقف در مسیر حرکت ویژگی دیگر شهید سلیمانی است که سردار سلیمانی هیچ گاه متوقف نشد.

بصیری با اشاره به اینکه انسان باید همواره به دنبال پیشرفت، کسب معرفت و کمال انسانی باشد، گفت: اگر جشنواره ای برگزار و یادی از سردار سلیمانی می شود و فرهنگیان و دنش آموزان سراسر کشور در جشنواره شرکت می کنند برای این است که اعلام کنند دانش خود را در خدمت ایمان، نجات، راهنمائی و راهبری قرار خواهند داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با بیان اینکه ما آمده ایم پیوند ببندیم راه، مرام و فکر این شهید الهی را پیش روی خود و الگو قرار خواهیم داد عنوان کرد: استان کرمان آمادگی برگزاری همه برنامه هایی که پیرامون سردار سلیمانی باشد را دارد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم پوستر جشنواره ملی فرهنگی هنری "علمدار" رونمائی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهید سلیمانی اخبار سیاسی کرمان استانی سیاسی شهید سلیمانی علم و ایمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۹۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| در آخرین دیدار شهید زاهدی با رهبر معظم انقلاب چه گذشت؟

سردار محمد شیرازی، رئیس دفتر نظامی رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با خانواده سردار مجاهد شهید محمدرضا زاهدی به بیان خاطراتی از شهید راه قدس پرداخت.

کد خبر 750672

دیگر خبرها

  • عرضه ۶ عنوان کتاب جدید درباره حاج قاسم سلیمانی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • نخستین جشنواره ملی گیاهان دارویی جنوب استان کرمان
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • معلم «انسان ســـاز» است/ ترسیم مثلث «عشق، ایمان و اراده»
  • فیلم| در آخرین دیدار شهید زاهدی با رهبر معظم انقلاب چه گذشت؟
  • قصه زهره و نوش‌آفرین خانم و نخستین مدرسه دخترانه طرشت | مکتب‌خانه‌های طرشت را زنان مدیریت می‌کردند