Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام رضوانی‌نژاد از اجرای طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» در منزل شهدای گیلانی به‌‌منظور ادای احترام به خانواده شهدا خبر داد.

حجت‌الاسلام «محمدعلی رضوانی‌نژاد» با اشاره به اجرای طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» در کانون‌های مساجد گیلان به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» از طرح‌های ابتکاری ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور است که با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در همه استان‌ها برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با بیان اینکه زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست اجرای این طرح را در راستای تکریم و ادای احترام به خانواده شهدا در چهلمین سالگرد دفاع مقدس اعلام کرد.

 

وی با بیان اینکه این طرح به صورت نمادین با حضور مسئولان استانی در منزل ۱۴ خانواده شهید سراسر گیلان برگزار می‌شود افزود: این طرح با حضور مسئولان استانی در منزل خانواده شهیدان «احمد پیشگاه هادیان»، «جمال رضی»، «قدرت قنبری»، «فرض‌الله گوهری»، «علی اقبالی»، «عزیز ریاضی»، «ابراهیم ادبی مهذب»، «مرتضی حسین‌پور شلمانی»، «نعمت برشنورد»، «آیت الله احسانبخش»،«سعید مسافر» و «نرجس خانعلی زاده» برگزار می‌شود.

 

حجت‌الاسلام رضوانی‌نژاد با بیان اینکه اجرای طرح سه‌شنبه‌های تکریم تا پایان هفته دفاع مقدس در کانون‌های مساجد استان ادامه دارد تصریح کرد: تاکنون میزبان خانواده‌های شهیدان « محمد همرنگ‌نژاد» و «حسن عشوری» در قالب طرح سه‌شنبه‌های تکریم بودیم.

 

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، آشنا کردن جوانان با خانواده‌های شهدا، ارزیابی مشکلات خانواده‌های شهدا و ایجاد پیوند بین خانواده های شهدا با مسجد را از اهداف طرح سه شنبه های تکریم برشمرد و اظهارداشت: احیای کارکرد فرهنگی، اجتماعی مساجد در محلات و همچنین تکریم و توجه به فعالان حوزه فرهنگی، اجتماعی و دینی محلات به‌ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان خاطرنشان ساخت: این طرح به‌عنوان یک رویداد محله‌محور و خانواده‌بنیان با استفاده از ظرفیت‌های خودجوش و با لحاظ اقتضائات محلی با محوریت مسجد و با نظارت امام جماعت مسجد اجرا می‌شود.

 

 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح ملی سه شنبه های تکریم شهدای گیلانی تکریم خانواده شهدا سه شنبه های تکریم خانواده های شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۰۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت هفته ورزش زورخانه‌ای و فرهنگ پهلوانی در منطقه ۱۲ اصفهان

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با اشاره به جایگاه اصفهان در ورزش زورخانه‌ای گفت: ویژه‌برنامه به‌رسم فتوت به مناسبت فرارسیدن هفته ورزش زورخانه‌ای و فرهنگ پهلوانی در راستای تکریم پهلوانان ورزش زورخانه‌ای در ذکر خانه بوتراب برگزار شد.

علی‌اکبر رسالت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ثبت جهانی فرهنگ پهلوانی و آئین ورزش زورخانه ای در سازمان یونسکو به عنوان میراث فرهنگی، افتخاری ماندگار محسوب می‌شود و هدیه فرهنگی ایرانیان به فرهنگ جهانیان است.

وی با بیان اینکه روز ۱۷ شوال به‌عنوان روز ملی فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در تقویم رسمی کشور ثبت شده است، افزود: ترویج فرهنگ پهلوانی در عرصه ورزش و حتی فراتر از آن اشاعه در فرهنگ عمومی جامعه و تسری در مراودات و کارهای روزمره و توسعه ورزش زورخانه‌ای وظیفه ملی و اخلاقی ما به شمار می‌آید.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: با توجه به وجود محلات قدیمی امین‌آباد، عاشق‌آباد و محمودآباد اداره فرهنگی اجتماعی ورزشی منطقه ویژه برنامه به‌رسم فتوت را برای دومین سال در راستای تکریم و بزرگداشت پهلوانان و قهرمانان نامی بزرگ این محلات برگزار کرد.

رسالت با اشاره به جایگاه اصفهان در ورزش زورخانه‌ای تصریح کرد: ویژه برنامه به. رسم فتوت در قالب اجرای ورزش‌های زورخانه‌ای، تکریم خانواده پهلوان شهید محله محمودآباد و تکریم و بزرگداشت پهلوانان ورزش زورخانه‌ای در منطقه ۱۲ اصفهان در ذکر خانه بوتراب محله محمودآباد برگزار شد.

کد خبر 748041

دیگر خبرها

  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • بزرگداشت هفته ورزش زورخانه‌ای و فرهنگ پهلوانی در منطقه ۱۲ اصفهان
  • یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی است
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • اجرای طرح خانواده میزبان در فارس
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان