Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی امروز (سه‌شنبه) 18 شهریور بعد از حضور در کمیسیون عمران مجلس در گفت‌وگوی تلویزیونی درباره آخرین وضعیت مسکن اظهار داشت: یکی از تکالیف قانونی ما ایجاد سامانه املاک و اسکان بود و در همین راستا آن را راه‌اندازی کردیم و تلاش کردیم فرصتی را برای سازان امور مالیاتی به وجود آوریم که بتواند این سازمان نسبت به اخذ مالیات از خانه‌های خالی اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با تلاش گسترده‌ای که از سال گذشته صورت گرفت این کار مهم انجام شد و در بهمن سال گذشته این سامانه را رونمایی کردیم ضمن اینکه هماهنگی‌های لازم برای واگذاری الطلاعات آن را با همه دستگا‌ه‌ها انجام دادیم. 

وزیر راه و شهرسازی گفت:‌ هم‌اکنون به مرحله‌ای رسیدیم که در فاز نخست آن گام اول را برداشته‌ایم و برای مالکینی که از این پایگاه اطلاعاتی احصاء شده است پیامک ارسال شده و اشخاصی که بیش از یک واحد مسکونی دراختیار دارند را راستی‌آزمایی کردیم. 

اسلامی گفت: جمعیت این افراد یک و نیم میلیون نفر بود و برای همه آنها پیامک در طول 10 روز ارسال شده است ضمن اینکه مردم هم به این سامانه مراجعه کرده و پاسخ‌های لازم را داده‌اند. 

وی اظهار امیدواری کرد مردم سریع‌تر پاسخ این پیامک‌ها را بدهند تا فاز راستی‌آزمایی را پشت سر بگذاریم وسازمن امور مالیاتی بتواند براساس مفاد قانونی روی آن کار کند. 

وزیر راه و شهرسازی گفت: در جلسه صبح امروز کمیسیون عمران تأکید کردیم که باید این قانون را تکمیل‌تر کنیم به گونه‌ای که مؤثر واقع شود. 

اسلامی گفت: اساس بحث آن است که سرمایه نباید راکد بماند، ضمن اینکه این سرمایه نبایستی در سوداگری قرار گیرد و تلاش کنیم تا مسکن از کالای سرمایه‌ای خارج شده و بتوانیم بازار را آرام کنیم.

وی تأکید کرد: بنا داریم تا افزایش عرضه، بازار را فراوان کنیم تا بتوانیم در این شرایط تأثیری را در پیشبرد عرضه مسکن برای مردم داشته باشیم. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر راه و شهرسازی مسکن مجلس کمیسیون عمران املاک و اسکان مالکان خانه های خالی مالیات بر خانه های خالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۰۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج فرزندم‏ از ۱۰ مدرک دکتری بالاتر است

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه خبری قدس، پدر یکی از دانشجویانی که به علت شرکت در اعتراضات حمایت از فلسطین از دانشگاه کلمبیا در نیویورک آمریکا اخراج شده تاکید کرد این اخراج برای او از ۱۰ مدرک دکتری بالاتر است.

وی افزود: این اعتراضات، وجدان جهانی را در برابر جنایت نسل کشی صهیونیست‌ها که همواره در فلسطین ادامه دارد، بیدار کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • اخراج فرزندم‏ از ۱۰ مدرک دکتری بالاتر است
  • جدیدترین هالیوودی فوتبال انگلیس؛ ویل فرل سهام لیدز را می‌خرد
  • واگذاری ساماندهی پیامک‌های تبلیغاتی به سازمان تنظیم مقررات
  • انشعاب برق ۱۶۰ مرکز تجاری در محدوده بازار تهران ایمن سازی شدند
  • زور آزمایی اف ۱۶ آمریکا با سوخو ۳۵ روسیه + فیلم | روسیه سواحل غربی آمریکا را تهدید کرد؟ | این غول‌های جنگی را در آسمان دریای برینگ ببینید
  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع
  • راستی آزمایی کمک ۱۷ میلیارد دلاری آمریکا به افغانستان
  • راستی‌آزمایی یک ادعا !
  • افزایش ارسال لینک‌های آلوده